Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har i ny og ne hatt noe som ligner på kramper i hodet . Som et elektrisk støt(grusomt vondt), men veldig fort over ... I natt har jeg hatt dette hele tiden !! Ligget våken hele natten, og dette har kommet jevnlig ! Noe så grusomt vondt!! Har legetime til uka, men man kan jo lure på hva det er. Har dere opplevd lignende? Det er som korte elektriske støt som gjør at halve ansikter vrir seg på en måte. Anonymous poster hash: 6b780...0c6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Jepps, dette er muskulert, har hatt myyyye av det, trodde jeg hadde fått kreft og fikk alt slags mulige tester for det! Men fysioterapi hjalp, det er spenninger i muskulatur!utrolig ubehagelig men helt ufarlig :-) Anonymous poster hash: e508b...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412 Ja, det er overhodet ikke noe godt, forferdelig ubehagelig! Regner med du har tatt muskelavslappende i form av ibux,voltarol ect?! Det er også godt å tøye ut nakken og skuldrene, sånn god gammeldags uttøying av musklene. Men dette skal man ikke gjøre for mye om gangen, man kan bli uvel hvis muskulaturen er veldig stram. Uttøyingen kan også være ubehagelig i seg selv, men det må du nesten kjenne på selv! Ellers så bruker jeg en sterk sterk tigerbalsam de dagene jeg har veldig vond, og varmepute (sånn rispute man varmer i mikroen) Anonymous poster hash: e508b...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har merket meg at de kommer oftere jo mer sliten man er. Har hatt det tidligere,heldigvis en stund siden nå. Mamman min har det masse! Anonymous poster hash: 56855...770
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412 Ja, det er overhodet ikke noe godt, forferdelig ubehagelig! Regner med du har tatt muskelavslappende i form av ibux,voltarol ect?! Det er også godt å tøye ut nakken og skuldrene, sånn god gammeldags uttøying av musklene. Men dette skal man ikke gjøre for mye om gangen, man kan bli uvel hvis muskulaturen er veldig stram. Uttøyingen kan også være ubehagelig i seg selv, men det må du nesten kjenne på selv! Ellers så bruker jeg en sterk sterk tigerbalsam de dagene jeg har veldig vond, og varmepute (sånn rispute man varmer i mikroen) Anonymous poster hash: e508b...fb2 Jeg har slitt med stiv og vond nakke og rygg i lange lange tider . Ikke spør engang hvorfor jeg ikke har tatt tak i det men trodde vel det gikk over. Disse smertene i hodet trodde jeg ikke hadde en forbindelse . Men skjønner jeg må ta tak i det ... Tatt voltaren så håper det roer seg ! Ikke sovet ett minutt så... Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har merket meg at de kommer oftere jo mer sliten man er. Har hatt det tidligere,heldigvis en stund siden nå. Mamman min har det masse! Anonymous poster hash: 56855...770 Ja sliten som få, men stress er bare ... Vanlig på en måte . Godt å høre det er kun slik, og ikke noe farlig sånn sett . Hjernekramper høres og virker veldig skummelt Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Brain zaps heter det - ingen leger vet hva det er. Anonymous poster hash: 1e8a1...9b6
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Brain zaps heter det - ingen leger vet hva det er. Anonymous poster hash: 1e8a1...9b6 Jøsses. Takk!!! Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412 Ja, det er overhodet ikke noe godt, forferdelig ubehagelig! Regner med du har tatt muskelavslappende i form av ibux,voltarol ect?! Det er også godt å tøye ut nakken og skuldrene, sånn god gammeldags uttøying av musklene. Men dette skal man ikke gjøre for mye om gangen, man kan bli uvel hvis muskulaturen er veldig stram. Uttøyingen kan også være ubehagelig i seg selv, men det må du nesten kjenne på selv! Ellers så bruker jeg en sterk sterk tigerbalsam de dagene jeg har veldig vond, og varmepute (sånn rispute man varmer i mikroen)Anonymous poster hash: e508b...fb2 Da er det garantert muskulert, ikke det at jeg er lege, men ift det du forteller så er det helt lik mine symptomer! Det er noe dritt!! Anonymous poster hash: e508b...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412 Ja, det er overhodet ikke noe godt, forferdelig ubehagelig! Regner med du har tatt muskelavslappende i form av ibux,voltarol ect?! Det er også godt å tøye ut nakken og skuldrene, sånn god gammeldags uttøying av musklene. Men dette skal man ikke gjøre for mye om gangen, man kan bli uvel hvis muskulaturen er veldig stram. Uttøyingen kan også være ubehagelig i seg selv, men det må du nesten kjenne på selv! Ellers så bruker jeg en sterk sterk tigerbalsam de dagene jeg har veldig vond, og varmepute (sånn rispute man varmer i mikroen)Anonymous poster hash: e508b...fb2 Da er det garantert muskulert, ikke det at jeg er lege, men ift det du forteller så er det helt lik mine symptomer! Det er noe dritt!!Anonymous poster hash: e508b...fb2 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412 Du har tatt en voltaren? Du kan trygt ta en paracet i kombinasjon med denne, da burde de verste smertene gi seg! Håper uansett at det vil gi seg og at du får deg en god lur!God bedring :-) Anonymous poster hash: e508b...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412 Ja, det er overhodet ikke noe godt, forferdelig ubehagelig! Regner med du har tatt muskelavslappende i form av ibux,voltarol ect?! Det er også godt å tøye ut nakken og skuldrene, sånn god gammeldags uttøying av musklene. Men dette skal man ikke gjøre for mye om gangen, man kan bli uvel hvis muskulaturen er veldig stram. Uttøyingen kan også være ubehagelig i seg selv, men det må du nesten kjenne på selv! Ellers så bruker jeg en sterk sterk tigerbalsam de dagene jeg har veldig vond, og varmepute (sånn rispute man varmer i mikroen)Anonymous poster hash: e508b...fb2 Da er det garantert muskulert, ikke det at jeg er lege, men ift det du forteller så er det helt lik mine symptomer! Det er noe dritt!!Anonymous poster hash: e508b...fb2 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412 Du har tatt en voltaren? Du kan trygt ta en paracet i kombinasjon med denne, da burde de verste smertene gi seg! Håper uansett at det vil gi seg og at du får deg en god lur!God bedring :-) Anonymous poster hash: e508b...fb2 Hei igjen . Ja jeg tok en paracet i tillegg og det er ikke ET ENESTE HAKK BEDRE !!!! Når jeg skulle sove litt var d like intenst. Hodepinen gir seg ikke heller så jeg har dobbelt opp og det nekter å gi seg. Frustrerende!!!! Godt barna er flinke til å leke selv . Aldri hatt de krampene så lenge Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Åh det var da virkelig betryggende !! Det er så utrolig vondt ! Og når jeg da i tillegg har vondt i hodet så hjelper det ikke på! Ikke sovet et minutt i natt da det holdt det gående hele natta jeg har jo kjent det noen år, men ikke en hel natt! Er det noe som kan roe det midlertidig, frem til jeg får noe hjelp ? Anonymous poster hash: f878f...412 Ja, det er overhodet ikke noe godt, forferdelig ubehagelig! Regner med du har tatt muskelavslappende i form av ibux,voltarol ect?! Det er også godt å tøye ut nakken og skuldrene, sånn god gammeldags uttøying av musklene. Men dette skal man ikke gjøre for mye om gangen, man kan bli uvel hvis muskulaturen er veldig stram. Uttøyingen kan også være ubehagelig i seg selv, men det må du nesten kjenne på selv! Ellers så bruker jeg en sterk sterk tigerbalsam de dagene jeg har veldig vond, og varmepute (sånn rispute man varmer i mikroen)Anonymous poster hash: e508b...fb2 Da er det garantert muskulert, ikke det at jeg er lege, men ift det du forteller så er det helt lik mine symptomer! Det er noe dritt!!Anonymous poster hash: e508b...fb2 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412 Ja d er noe dritt . Mannen ler av meg hver gang jeg får kramper for ansiktet vrenger seg jo i smerte.... Man skal jammen ikke kimse av det for fy flate så vondt !!! La meg nå med barna for en formiddagslur ellers tror jeg ikke jeg overlever hehe . Har jo så vondt i hodet i tillegg til krampene. Som nå holder seg på en side . Anonymous poster hash: f878f...412 Du har tatt en voltaren? Du kan trygt ta en paracet i kombinasjon med denne, da burde de verste smertene gi seg! Håper uansett at det vil gi seg og at du får deg en god lur!God bedring :-)Anonymous poster hash: e508b...fb2 Hei igjen . Ja jeg tok en paracet i tillegg og det er ikke ET ENESTE HAKK BEDRE !!!! Når jeg skulle sove litt var d like intenst. Hodepinen gir seg ikke heller så jeg har dobbelt opp og det nekter å gi seg. Frustrerende!!!! Godt barna er flinke til å leke selv . Aldri hatt de krampene så lenge Anonymous poster hash: f878f...412 Huffda, stakkar deg :-( Blir det veldig gale, så kontakt legevakten, dette hørtes ikke noe særlig ut nei :-( Anonymous poster hash: e508b...fb2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Takk takk:) det har roet seg ( iallfall selve hodepinen). Krampene fortsetter i ny og ne. Håper ikke de kommer i natt også for da får jeg virkelig panikk . Bortsett fra den fæle smerten så får man jo litt noia at det skjer hele tiden Anonymous poster hash: f878f...412
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 æsj nå begynner det å bygge seg opp igjen.... Nok en søvnløs natt.. Anonymous poster hash: f878f...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå