Gå til innhold

Hvor godt forhold har du til søster/broren din??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv så snakker vi skjelden sammen, og når vi først gjør det så er det enten i 2 minutter eller så blåser han seg opp for noe. Savner et godt forhold til broren. Hvor går grensen for deg i forhold til hvor lenge du gidder og strekke deg??

Er det noen som ikke har kontakt med søsknene sine??

Anonymous poster hash: 69d90...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har et godt forhold til både bror og søster. Min bror og jeg snakker ikke sammen så ofte med har det veldig kjekt når vi da snakkes eller treffes. Min søster og jeg snakkes og møte oftere, vi bor også i nærheten av hverandre og vi begge har barn.

Anonymous poster hash: 9112a...6ed
Skrevet

Har verdens beste forhold til min storebror. Vi har hatt et spesielt bånd siden vi var små, latteren sitter løst hos oss :D

Anonymous poster hash: 43fc2...551

Skrevet

vi snakkes og treffes kun i bursdager

Anonymous poster hash: dea4f...d5b
Skrevet

Ser og snakker med søsteren min veldig ofte. Vi er bestevenner:)

Anonymous poster hash: 52e2c...84e

Skrevet

Min bror er min beste venn. Kan fortelle ham alt, og vet at hvis jeg trenger noe en dag så er han den første som står på døra - uansett om vi bor i forskjellige land.

Det er kun ett år i mellom oss, og vi har vokst opp sammen, hadde ofte de samme vennene, og da vi flyttet ut delte vi leilighet et par år :)

Skrevet

Uvenner! :)

Anonymous poster hash: a0e45...6dc

Skrevet

Har en bror som er 5 år yngre enn meg og vi er bestevenner. Elsker broren min! Vi kan snakke om at, vi stiller opp for hverandre, ler sammen, diskuterer sammen, hjelper hveradre og har det utrolig morsomt sammen.

Nå bor vi et godt stykke fra hverandre, men vi snakkes 2-3 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 9073e...a70
Skrevet

Har 2 halv søsken- greit forhold, snakkes en gang pr mnd/ annen hver mnd. Bor i forskjellige land med den ene og den andre er ganske mye yngre enn meg. Vi treffes sjeldent...

Ei søster- prater aldri med. Hun er lystløyner og sentrum for all drama både i familien og bygda..

Anonymous poster hash: e4e8a...0f4

Skrevet

Har 2 søstre som er 10 og 13 år eldre enn meg og vi er bestevenner alle 3. Når jeg var liten var de som ekstra mødre for meg. Var med de over alt. I voksen alder bodde vi sammen i 2år. Vi snakker sammen 2-3 ganger i uka og drar på ferier sammen.

Jeg har også en 'lillebror' og en 'lillesøster' (barna til ene søsteren min) som jeg er veldig nær, vi er vokst opp sammen og begge to har bodd hos meg som tenåringer.

Har også en kusine som jeg er vokst opp sammen med og ser på som en søster. Vi møtes ofte.

Skrevet

Jeg og bror er bestevenner. Er bare 12 mnd mellom oss og har vokst opp på et lite sted så vi har hatt hverandre i oppveksten. Da han i tenårene sto fram som homofil ble vi enda tettere. Det var noe som løsna på en måte. Jeg og søsteren min har også et godt forhold, men ikke like tett. Hun er fem år eldre enn meg og har bodd mye i utlandet.

Skrevet

Jeg har en psykisk syk søster. Hun er tre år yngre enn meg og har hatt det periodevis vanskelig i hvert fall siden hun var 15. Vi har en dårlig relasjon. Har hatt ufattelig mange anledninger hvor hun har funnet grunn til å skjelle meg ut for et eller annet. Alle familieanledninger er utrygge fordi ingen vet hva hun kan finne på å bli sur for. Hadde jeg vært et godt menneske, hadde jeg sikkert stilt opp for henne, men jeg er lei av å bli kalt de verste ting og jeg er lei av at bursdager og alt spoleres fordi hun kjefter. 

Anonymous poster hash: 5904b...7be
Skrevet

Har verdens beste forhold til min storebror. Vi har hatt et spesielt bånd siden vi var små, latteren sitter løst hos oss :D

Anonymous poster hash: 43fc2...551

Så herlig!

Anonymous poster hash: 51e9d...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...