Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Må vi være der hele tiden? De er 4 år:) tenker da inne på det bursdagsrommet eller går det an å løpe litt ærend 5 minutter unna? Hun min er veldig selvstendig. Anonymous poster hash: eb403...038
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Er vel foreldrene til bursdagsbarnet som har ansvaret. Om barnet ønsker å være alene i bursdag så lever da selskapet starter og vær på. Plass for å hente 15min før slutt. (Greit å skravle litt) Anonymous poster hash: 2b07e...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå