Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Hvordan vasker dere madrassene og hva slags såpe? 4 åringen hadde et lite uhell inatt og idet jeg stod og spylte madrassen i dusjen, tenkte jeg at jeg skulle høre her inne. Anonymous poster hash: 4dd57...ba4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Følger med siden vi skal slutte med nattbleie. Vi har kjøpt tisselaken, men greit å vite hvis uhellet er der Anonymous poster hash: 6247f...6ee
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Spyle madrassen......?? Hvordan får du madrassen helt tørr igjen? Blir ikke fukten liggende inni (= mugg og sopp). Vi har på tisselaken hele tiden + ekstra overmadrass oppå der igjen (for bedre ventilasjon, blir klamt rett oppå tisselaken). Er det uhell er det bare å slenge tisse -/overmadrasssen i til vask. Anonymous poster hash: 83237...d89
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Vi har egentlig kommet over uhellstadiet. Er bare en sjelden gang det skjer et uhell. Sist gang var vel på høsten i fjor, så derfor har vi droppet tisselaken. Anonymous poster hash: 4dd57...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå