Gå til innhold

Se ønskt jeg var vakker og

Anbefalte innlegg

Skrevet

søt og liten og slank.

Jeg vil ha et søtt ansikt, med store mandelformede øyne, og fyldige lepper og fint smil med hvite tenner. Jeg vil være liten/lav, så mannen min kan løfte meg lett opp. Personligheten min passer ei søt uskyldig jente, ikke ei høy.

Jeg er 174...synes ikke jeg passer å være så høy. Jeg har vært heldig med kroppsformen, da den er noenlunde timeglassformet.. men nå veier jeg litt for mye.

Får lyst å sulte meg for å bli liten og tynn, men det hjelper jo ikke noe, da ser jeg bare skrapt ut og jeg vil fortsatt være like høy. Men det er når jeg er tynn jeg føler jeg passer inn i kroppen min, for da føler jeg meg mindre.

Munnen min er en strek...har ikke lepper nesten, jeg vil også ha en søt liten munn...

:( :(

Dagens klaging ...idiotisk klaging, men føler meg deppa :(

Anonymous poster hash: 76b6a...35a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå litt ned i vekt, da, så du føler deg mer vel.

Ellers er det bortkastet energi å fokusere på høyden slik du gjør nå. Virker som om du leter etter alt du vil forandre med deg selv - ting som du ikke kan forandre. Da ender du bare med å psyke deg selv ned.

Jeg er ikke kristen, men det er mye visdom i Frans av Assisis bønn:

"Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdommen til å se forskjellen."

Jeg er litt høyere enn deg, og ønsket også i mange år å være liten og yndig, ønsket å kunne bli sveipet opp i en manns armer og føle meg ekstra feminin ;)

Men jeg blir nå bare mer og mer fornøyd med høyden min :) Den har mange fordeler også, har som regel god oversikt, ikke problem på konserter - i motsetning til mine små venninner på 158 cm ;)

Jeg har, som deg, timeglassfigur - noe mange andre drømmer om. Sett pris på det! :)

Jeg ble fornøyd med kroppen min først da jeg fikk en vekt jeg trives med, og det har jeg hatt siste 10-15 årene. Det hjelper også å trene slik at du er noenlunde sterk. Jeg er i hvert fall mye mer fornøyd med hele meg når kroppen er noenlunde trent (jeg er ingen treningsfanatiker). Da blir også holdningen finere :)

Så bruk energien din på å se det som er positivt med kroppen din, og endre det du kan endre selv. Resten bruker du ganske enkelt ikke energi på!

Anonymous poster hash: 7687a...52b
Skrevet

Jeg skulle heller ha vært 1.74 cm enn de 1.60 cm jeg er. Man ønsker ofte å være det motsatte av det man er.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Du ønsker et skjønnhetsideal som ikke passer deg og din kropp. Å gå ned i vekt som nevnt over er ikke løsningen som jeg ser det, det hjelper ikke får du vil fremdeles sitte å ønske å se annerledes ut.

Veien til lykke er å akseptere seg selv slik som man er.

Du er ikke unormalt høy, og jeg er sikker på at du er en herlig og søt jente :) jobb med deg selv i hodet, ikke på kroppen. Dessuten; er du lykkelig i din egen hud vil det skinne gjennom og gi deg ekstra glans, glød og Glimt i øyet ;)

Skrevet

Du ønsker et skjønnhetsideal som ikke passer deg og din kropp. Å gå ned i vekt som nevnt over er ikke løsningen som jeg ser det, det hjelper ikke får du vil fremdeles sitte å ønske å se annerledes ut.

Veien til lykke er å akseptere seg selv slik som man er.

Du er ikke unormalt høy, og jeg er sikker på at du er en herlig og søt jente :) jobb med deg selv i hodet, ikke på kroppen. Dessuten; er du lykkelig i din egen hud vil det skinne gjennom og gi deg ekstra glans, glød og Glimt i øyet ;)

Årsaken til at jeg skrev det med å gå ned i vekt var fordi HI selv sier at hun veier for mye nå og at hun trives bedre med sin egen kropp når hun er litt slankere enn nå.

Det å gå ned i vekt er jo også noe hun kan gjøre selv - i motsetning til å krympe i høyden.

Ellers er vi helt enig, at man må akseptere seg selv for å bli lykkelig :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Du ønsker et skjønnhetsideal som ikke passer deg og din kropp. Å gå ned i vekt som nevnt over er ikke løsningen som jeg ser det, det hjelper ikke får du vil fremdeles sitte å ønske å se annerledes ut.Veien til lykke er å akseptere seg selv slik som man er.Du er ikke unormalt høy, og jeg er sikker på at du er en herlig og søt jente :) jobb med deg selv i hodet, ikke på kroppen. Dessuten; er du lykkelig i din egen hud vil det skinne gjennom og gi deg ekstra glans, glød og Glimt i øyet ;)

Årsaken til at jeg skrev det med å gå ned i vekt var fordi HI selv sier at hun veier for mye nå og at hun trives bedre med sin egen kropp når hun er litt slankere enn nå.Det å gå ned i vekt er jo også noe hun kan gjøre selv - i motsetning til å krympe i høyden. Ellers er vi helt enig, at man må akseptere seg selv for å bli lykkelig :)Anonymous poster hash: 7687a...52b

Jeg mener ikke at hun aldri skal gå ned i vekt, jeg sier bare at det er ikke riktig ende å starte i. Hva med når hun har gått ned de kiloene, men når hun ser i speilet så er hun fremdeles, i hennes øyne, for høy osv.

Jeg ville startet med å akseptere og bli komfortabel i sin egen kropp, da vil også en eventuell vektnedgang bli enklere

Skrevet
Jeg mener ikke at hun aldri skal gå ned i vekt, jeg sier bare at det er ikke riktig ende å starte i. Hva med når hun har gått ned de kiloene, men når hun ser i speilet så er hun fremdeles, i hennes øyne, for høy osv.

Jeg ville startet med å akseptere og bli komfortabel i sin egen kropp, da vil også en eventuell vektnedgang bli enklere

Da har vi bare ulik tilnærming ;)

Jeg tenker at det vil være lettere for henne å bli fornøyd med resten når hun sier hun føler seg bedre når hun er normalvektig. Om hun ikke trives med de ekstra kiloene så vil det være vanskeligere å akseptere resten. I tillegg vil det å gjøre noe for seg selv øke tilfredsheten med seg selv og egen kropp.

Jeg er enig i at det ideelle er din måte :) Jeg tror bare at det er litt vanskeligere å oppnå i din rekkefølge, enn min, siden jeg husker hva vektnedgang til normal vekt jeg trivdes med hadde å si for måten jeg så på resten av kroppen min. Da var ikke det andre lenger så stort et problem som det føltes da jeg fremdeles veide for mye.

Det viktigste er at HI finner sin måte å gjøre det på, det som er best for henne :)

Skrevet

Jeg er 160cm høy og veier 55 kilo.

Jeg har langt blondt krøllete hår og store mandelformede blå øyne og en liten fyldig munn.

Og vet du, jeg er overhodet ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut. Kunne jeg forandret på meg selv så hadde jeg. Jeg tror det bare er del av det å være menneske jeg :)

Anonymous poster hash: afa1a...389
Skrevet

Folk er forskjellig! Jeg skulle gjerne vært 174! Høye jenter er flott! Klær ser penere ut, de ser mer elegante ut.

Og små streker til lepper syns jeg er utrolig lite sexy!

Poenget er:

Du må lære deg å fokusere på de positive tingene isteden. Dette får du ikke gjort noe med, og det er så utrolig bortkastet tidlig energi å tenke på slikt! Lite is just too short!

Skrevet

Folk er forskjellig! Jeg skulle gjerne vært 174! Høye jenter er flott! Klær ser penere ut, de ser mer elegante ut.

Og små streker til lepper syns jeg er utrolig lite sexy!

Poenget er:

Du må lære deg å fokusere på de positive tingene isteden. Dette får du ikke gjort noe med, og det er så utrolig bortkastet tidlig energi å tenke på slikt! Lite is just too short!

Wow... 

Anonymous poster hash: afa1a...389

Skrevet

Trist at mange virker som de måler sin egenverdi i utseende... 

Synes selvfølgelig at man skal gjøre så godt man kan med det man har tilgjengelig, men det er faktisk ikke utseende som er viktigst - tror ingen faktisk blir lykkeligere av å se ut som en barbie....

Bare et hjertesukk fra min side.

Anonymous poster hash: e2c98...e1a
Skrevet

Takk for alle de fine svarene :) !

(I overskriften skulle det stått: skulle ønsket.. litt trett i går)

HI

Anonymous poster hash: 76b6a...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...