Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Fikk sjokk i dag. Mannen hennes tror hun er på ferie hos meg mens hun i virkeligheten har dratt på tur med en elsker. Fy søren. Fortelle ham det? Anonymous poster hash: 9a5f3...feb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Nei, det er da ikke din business. Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Nei, det er da ikke din business. Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med. Når venninnen har dratt henne inn i det og bruker henne som alibi, så er det faktisk blitt hennes business. Anonymous poster hash: 47a52...68c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Jeg hadde ikke sagt noe til mannen,men hadde blitt fly forbannet på venninna mi. Og hadde fortalt henne at om hennes mann hadde spurt meg hvordan det var å ha henne på ferie hos meg,hadde jeg overhodet ikke løyet for henne! Anonymous poster hash: f36b2...007
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Jeg hadde blitt lyn hakkende forbanna over å bli brukt som dekke for utroskap. Hadde bedt henne fortelle mannen sannheten. Jeg ville ikke ha løyet til mannen om han spurte meg! Anonymous poster hash: 91924...e9d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Nei, det er da ikke din business. Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med. Når venninnen har dratt henne inn i det og bruker henne som alibi, så er det faktisk blitt hennes business. Anonymous poster hash: 47a52...68c Skulle akkurat til å si det samme... Anonymous poster hash: 1f97d...01b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har faktisk vært i den situasjonen selv, enda det kun var snakk om én overnatting. Fikk først en sms fra venninnen min som skrev at jeg hadde besøk av henne den kvelden - om noen spurte, selvsagt. Jeg gadd ikke å svare på den engang, for jeg ble både sint og skuffet over henne. Mannen hennes kontaktet meg, og jeg løy i ren panikk, og sa at hun sto på badet og stelte seg for kvelden. Dagen etter fikk venninnen min en hissig telefon fra meg, der jeg forklarte at jeg ikke ville bli løyner for hennes ugjerninger! Fikk overtalt henne til å si sannheten til mannen hjemme. Mannen godtok det, da, og de er fortsatt et par. Jeg har ingenting med henne å gjøre lenger... Anonymous poster hash: f5e83...d6e
ærlig talt Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Nei, jeg hadde ikke sagt noe til mannen hennes. Min oppgave som venninne er ikke å dømme. Men om jeg ikke var komfortabel med å være alibi, hadde jeg bedt venninnen min om å ikke blande meg inn i det.
sug lut Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Man kan ikke bruke andre som dekkhistorie uten at de vet om det og synes det er greit. Det kan du ta opp med venninnen din. Men utover det har du ikke noe med det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Nei, det er da ikke din business. Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med. Når venninnen har dratt henne inn i det og bruker henne som alibi, så er det faktisk blitt hennes business. Anonymous poster hash: 47a52...68c Ikke utover det at det er dårlig gjort å bruke andre som dekke for slikt, og at hi dermed kan be venninna om å slutte med idiotien.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Det er ikke bra! Anonymous poster hash: d4bc7...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå