Gå til innhold

Venninnen min er utro


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sjokk i dag. Mannen hennes tror hun er på ferie hos meg mens hun i virkeligheten har dratt på tur med en elsker. Fy søren. Fortelle ham det?



Anonymous poster hash: 9a5f3...feb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er da ikke din business.

 

Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med. 

Skrevet

Nei, det er da ikke din business.

 

Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med.

Når venninnen har dratt henne inn i det og bruker henne som alibi, så er det faktisk blitt hennes business.

 

 

 

Anonymous poster hash: 47a52...68c

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe til mannen,men hadde blitt fly forbannet på venninna mi. Og hadde fortalt henne at om hennes mann hadde spurt meg hvordan det var å ha henne på ferie hos meg,hadde jeg overhodet ikke løyet for henne!



Anonymous poster hash: f36b2...007
Skrevet

Jeg hadde blitt lyn hakkende forbanna over å bli brukt som dekke for utroskap.

 

Hadde bedt henne fortelle mannen sannheten.

 

Jeg ville ikke ha løyet til mannen om han spurte meg!



Anonymous poster hash: 91924...e9d
Skrevet

 

Nei, det er da ikke din business.

 

Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med.

Når venninnen har dratt henne inn i det og bruker henne som alibi, så er det faktisk blitt hennes business.

 

 

 

Anonymous poster hash: 47a52...68c

 

 

Skulle akkurat til å si det samme...

 

Anonymous poster hash: 1f97d...01b

Skrevet

Jeg har faktisk vært i den situasjonen selv, enda det kun var snakk om én overnatting. Fikk først en sms fra venninnen min som skrev at jeg hadde besøk av henne den kvelden - om noen spurte, selvsagt. Jeg gadd ikke å svare på den engang, for jeg ble både sint og skuffet over henne. 
Mannen hennes kontaktet meg, og jeg løy i ren panikk, og sa at hun sto på badet og stelte seg for kvelden. 

Dagen etter fikk venninnen min en hissig telefon fra meg, der jeg forklarte at jeg ikke ville bli løyner for hennes ugjerninger! Fikk overtalt henne til å si sannheten til mannen hjemme. Mannen godtok det, da, og de er fortsatt et par. Jeg har ingenting med henne å gjøre lenger... 



Anonymous poster hash: f5e83...d6e
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke sagt noe til mannen hennes. Min oppgave som venninne er ikke å dømme. Men om jeg ikke var komfortabel med å være alibi, hadde jeg bedt venninnen min om å ikke blande meg inn i det.

Skrevet

Man kan ikke bruke andre som dekkhistorie uten at de vet om det og synes det er greit. Det kan du ta opp med venninnen din. Men utover det har du ikke noe med det.

Skrevet

 

Nei, det er da ikke din business.

 

Men om du har problemer med å forholde deg til det, så tar du en prat med venninnen din og spør hva i h…. hun tror hun holder på med.

Når venninnen har dratt henne inn i det og bruker henne som alibi, så er det faktisk blitt hennes business.

 

 

 

Anonymous poster hash: 47a52...68c

Ikke utover det at det er dårlig gjort å bruke andre som dekke for slikt, og at hi dermed kan be venninna om å slutte med idiotien.

Skrevet

Det er ikke bra!



Anonymous poster hash: d4bc7...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...