Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #26 Skrevet 29. juni 2014 Jeg synes synd på dama. Hun hevder at hun er så selvsikker, stolt av at hun synes at hun er kjempepen uten sminke (noe hun ikke er, hun er helt ordinær) og at hun driter i hva andre mener om henne. Hele bloggen hennes skriker det motsatte. Anonymous poster hash: 2778d...e95
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #27 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor har ikke bloggen noen kommentarer? Var forøvrig en dritkjedelig blogg.. Anonymous poster hash: 0eb2c...0e1
Gjest Julia1984 Skrevet 29. juni 2014 #28 Skrevet 29. juni 2014 Jeg bare spør; selv om hun har født et barn alt for tidlig i svangerskapet...kan hun ikke forsvare kjæresten sin, skrive blogg eller lese aviser for den sakens skyld? Skal hvert minutt i døgnet dreie seg om baby?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #29 Skrevet 29. juni 2014 Jeg synes synd på dama. Hun hevder at hun er så selvsikker, stolt av at hun synes at hun er kjempepen uten sminke (noe hun ikke er, hun er helt ordinær) og at hun driter i hva andre mener om henne. Hele bloggen hennes skriker det motsatte. Anonymous poster hash: 2778d...e95 Hæ, har hun sagt at hun synes hun er kjempepen uten sminke? Anonymous poster hash: f2aa8...b03
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #30 Skrevet 29. juni 2014 Jeg synes synd på dama. Hun hevder at hun er så selvsikker, stolt av at hun synes at hun er kjempepen uten sminke (noe hun ikke er, hun er helt ordinær) og at hun driter i hva andre mener om henne. Hele bloggen hennes skriker det motsatte. Anonymous poster hash: 2778d...e95 Hæ, har hun sagt at hun synes hun er kjempepen uten sminke? Anonymous poster hash: f2aa8...b03 Ja. Flere ganger både i diverse intervjuer og i sin egen blogg/instagram. Anonymous poster hash: 2778d...e95
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #31 Skrevet 29. juni 2014 Det er da flott at hun selv synes hun ser vakker ut. Og det er fint at livet hennes ikke bare handler om baby. Men at livet hennes bare handler om team Solli er relativt snevert. Jenta må da ha noe å vise til selv også? Anonymous poster hash: 85af0...254
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #32 Skrevet 29. juni 2014 Det virker ikke sånn når jeg skummet gjennom bloggen nå.. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg tippet hun var en groupie, og ikke på en positiv måte. Minner meg veldig om de som er steingira på One Direction og Justin Bieber. Litt sykt. Anonymous poster hash: 0eb2c...0e1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #33 Skrevet 29. juni 2014 Det er da flott at hun selv synes hun ser vakker ut. Og det er fint at livet hennes ikke bare handler om baby. Men at livet hennes bare handler om team Solli er relativt snevert. Jenta må da ha noe å vise til selv også? Anonymous poster hash: 85af0...254 Hun må gjerne synes at hun er smellvakker uten sminke, men trenger å hun å skrive og snakke om det hele tiden? type: jeg trenger bare håndbaggasje når jeg reiser, fordi jeg bruker jo aaaaaldri sminke! Bare på fotoshoots... Yeah right. Anonymous poster hash: 2778d...e95
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #34 Skrevet 29. juni 2014 Det virker ikke sånn når jeg skummet gjennom bloggen nå.. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg tippet hun var en groupie, og ikke på en positiv måte. Minner meg veldig om de som er steingira på One Direction og Justin Bieber. Litt sykt. Anonymous poster hash: 0eb2c...0e1 Har dere sett filmen swimfan? Hihi Anonymous poster hash: 2778d...e95
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #35 Skrevet 29. juni 2014 Hun er jo ikke pen, ordinær. Bra hun selv er fornøyd men skal jeg være ærlig, så ja er jo ikke en naturlig skjønnhet. Naturlig vanlig. Anonymous poster hash: 5c73a...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå