Gå til innhold

Hun Anja Johansen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun en veldig bitter og usikker person, eller tror hun at hele verden dreier rundt sin egen akse? Siste bloggpost er jo helt merkelig. Sitat: Selvfølgelig vet, merker, og ser Lavrans og jeg at andre rundt oss (ukjente og kjente) inndirekte "utelukker" Lavrans til en viss grad. Han har ikke gjort noen vondt, men han har blitt og er en idrettsutøver (svømmer) som også hevder seg foran kamera og dette "liker" tydeligvis ikke andre rundt han. Misunnelse? Sjalusi?

Burde hun ikke konsentrer seg litt mer om jenta si enn å forvare han? Spesielt siden han selv sier at folk bare får holde på. Synes dama virker mer og mer ego for hver post jeg leser. 

Anonymous poster hash: 97442...185
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun virker helt gal.. Virker som om hun er besatt av denne fyren, eller rettere sagt svømmingen. Jeg synes det er merkelig at hun har dette fokuset når hun var sammen med en svømmer tidligere også..

Anonymous poster hash: 4a401...cdb

Skrevet

Jeg driter i hele dama,men hun prøver visst å bli en ny fotballfrue,men helt uten interesse(noe som sier veldig mye ettersom fotballfrua er like interessant som en marks sexliv..!)

Å legge ut et postfødselbilde etter det "berømte" bildet fra den andre dama er jo bare helt patetisk, også sier hun"jeg bryr meg ikke om hva folk sier". neivel nei,så hvorfor i svarte helsike legger hun ut et slikt bilde da,for sin egen del?

Kjenner jeg blir provosert over henne...at hun stikker hodet så langt ut så fort etter at kjæresten døde...

Anonymous poster hash: 95e40...ede
Skrevet

La meg si det slik; han er ikke poppis i svømmemiljøet heller! Mindre møblert.

Skrevet

Såpass ja…

Anonymous poster hash: 97442...185
Skrevet

Stakkars Alexander, sier jeg bare =/

Anonymous poster hash: f8e1a...32b
Skrevet

Han er død, det er forderdelig trist men livet går faktisk vidare. Anja må tåle det som kjem av at ho sjølv velgjer å profilere seg, men det er faktisk ikkje noko stakkar Alexander fordi om eks-kjærasten (for de var velslutt då han døde?) hans har funne seg ein ny kjærast i svømmekretsen.

Skrevet

Gå å legg dere nå, er dere snille. 

Hva får dere igjen for å skrive nedlatende om henne og mannen her? 
Greit at hun stikker seg frem i offentligheten, og bør tåle kritikk, men hvorfor velger dere å skrive så stygt om den lille familien her inne? Dette gjelder flere - blant annet fotballfruen, div. interiørbloggere etc. Hvorfor får dere denne trangen til å trykke andre ned?

Anonymous poster hash: 87ab8...952
Skrevet

Herlighet så usikre enkelte av dere i denne tråden må være. Det er så ufattelig smålig å rakke ned på andre mennesker i håp om å fremheve egen fortreffelighet. Dere må være av den enkle og mindre ressurssterke typen.

Anonymous poster hash: 118b6...9eb

Skrevet

Herlighet så usikre enkelte av dere i denne tråden må være. Det er så ufattelig smålig å rakke ned på andre mennesker i håp om å fremheve egen fortreffelighet. Dere må være av den enkle og mindre ressurssterke typen.

Anonymous poster hash: 118b6...9eb

Fordi man stiller spørsmål ved hva en person frivillig har skrevet i en offentlig blogg (som hun hele tiden pusher)?

Ok, jeg er visst pillråtten.

Anonymous poster hash: 1372a...a6d

Skrevet

Gå å legg dere nå, er dere snille.

Hva får dere igjen for å skrive nedlatende om henne og mannen her?

Greit at hun stikker seg frem i offentligheten, og bør tåle kritikk, men hvorfor velger dere å skrive så stygt om den lille familien her inne? Dette gjelder flere - blant annet fotballfruen, div. interiørbloggere etc. Hvorfor får dere denne trangen til å trykke andre ned?

Anonymous poster hash: 87ab8...952

Har du lest det siste innlegget hun skrev? Det er usammenhengende og gir ingen mening. Det må da være lov å stille spm ved det og hva hun kan mene med det hun skriver, på en offentlig blogg...

Anonymous poster hash: 56efa...a91

Skrevet

Herlighet så usikre enkelte av dere i denne tråden må være. Det er så ufattelig smålig å rakke ned på andre mennesker i håp om å fremheve egen fortreffelighet. Dere må være av den enkle og mindre ressurssterke typen. Anonymous poster hash: 118b6...9eb

Hilsen Anja?

Synes man må være enkel og mindre ressurssterk av å IKKE reagere på det hun skriver.

Anonymous poster hash: fc221...57b

Skrevet

De som er tidlig ute med å dra sjalusi-kortet har som oftest lite selvinnsikt.. Kanskje Lavrans ikke blir likt så godt fordi han ikke er en likandes kar ;)

Anonymous poster hash: a9471...62a
Skrevet

Men jeg forstår ikke hvorfor man velger å starte en blogg og være en offentlig person med en intstagramprofil med tusenvis av følgere når man hele tiden gjør det til "oss mot verden" og at alle som stiller spørsmål eller ikke applauderer en hver avgjørelse eller plan er en hater.

Når hun ble gravid var det er om å gjøre å være så hemmelighetsfull som mulig, ingen skullle vite navn/kjønn/termin, nada! Og ungen skulle skånes for enhver pris, fordi unger hadde ikke noe på nettet å gjøre (sånn cirka jeg husker det fra bloggen). Noe jeg synes var et lurt valg.

Jeg hadde sansen for dama før, men jeg synes hun har valgt "berømmelse" fram for de prinsippene hun gjorde et så stor poeng av å stå ved før.

Anonymous poster hash: 1372a...a6d
Skrevet

La meg si det slik; han er ikke poppis i svømmemiljøet heller! Mindre møblert.

Hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: f2aa8...b03

Skrevet

verden pleier å dreie rundt sin egen akse

Skrevet

Nei uff! SÅ slemt av Anja mot Alexander å gå videre i livet. Altfor kort tid siden han døde (les: flere år). Må være en hjerteløs BITCH!!! For det er jo ikke lov å leve om noen man er glad i dør? Skam dere. Alle fortjener å være lykkelig! Anja også, til og med med en ny kjæreste! Og barn! Det betyr ikke at hun har glemt eksen.

Skrevet

Stakkars tenker jeg når jeg leser bloggen hennes.

Anonymous poster hash: 85af0...254
Skrevet

Nei uff! SÅ slemt av Anja mot Alexander å gå videre i livet. Altfor kort tid siden han døde (les: flere år). Må være en hjerteløs BITCH!!! For det er jo ikke lov å leve om noen man er glad i dør? Skam dere. Alle fortjener å være lykkelig! Anja også, til og med med en ny kjæreste! Og barn! Det betyr ikke at hun har glemt eksen.

Flere år? Nei...

Skrevet

Han er død, det er forderdelig trist men livet går faktisk vidare. Anja må tåle det som kjem av at ho sjølv velgjer å profilere seg, men det er faktisk ikkje noko stakkar Alexander fordi om eks-kjærasten (for de var velslutt då han døde?) hans har funne seg ein ny kjærast i svømmekretsen.

Måten ting ble gjort på var litt spesielt og tankeløst.

Skrevet

Bare det at du har startet denne tråden beviser at det er noe i det hun skriver.

La nå den flotte familien få være i fred og få deg et liv selv.

Anonymous poster hash: ce5f9...bf8

Skrevet

Jeg har også en del tanker jeg gjør meg om denne dama, men jeg forstår da virkelig at jeg verken kjenner henne, kjæresten hennes eller annet i deres liv.

Hun ønsker selv å være en offentlig person og må jo derfor tåle at andre har meninger. Men, kan vi ikke holde oss for gode til å ha meninger om ALT?

Anonymous poster hash: debc2...00f

Skrevet

Var hun like besatt av Dale Oen? Måtte kikke på både bloggen og instragram etter å ha lest her. Virker litt i overkant fikset på denne Solli. 

Og så teit kroppsfikseringen hennes rundt svangerskapet. Er et instragram bilde hvor hun viser vekten sin og stolt bedyrer at hun kun har gått opp 1 kg i løpet av svangerskapet. Ikke akkurat noe å være stolt av verken som slank eller overvektig. 

Anonymous poster hash: 85af0...254
Skrevet

Var hun like besatt av Dale Oen? Måtte kikke på både bloggen og instragram etter å ha lest her. Virker litt i overkant fikset på denne Solli. Og så teit kroppsfikseringen hennes rundt svangerskapet. Er et instragram bilde hvor hun viser vekten sin og stolt bedyrer at hun kun har gått opp 1 kg i løpet av svangerskapet. Ikke akkurat noe å være stolt av verken som slank eller overvektig.  Anonymous poster hash: 85af0...254

Tror hun mangler noe antenner, for dette kommer tydelig fram i måten hun oppfører seg på.

Om jeg hadde født et barn så tidlig som hun hadde gjort, hadde kroppen min vært det siste jeg ville tenkt på.

Syk i hodet?

Svaret er, Yes!

Anonymous poster hash: 44125...b31

Skrevet

Kanskje ikke så rart at hun føder så tidlig når det er viktigere å ikke legge på seg under svangerskapet enn å være fram et friskt barn. Å legge på seg ett kilo når man er slank fra før er sykt. Dumt at det har blitt sånn. .. 

Anonymous poster hash: 05c15...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...