Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Har snakket med både lege og tannlege (kun over tøf, ingen har tid til meg!!) Har sterke smerter i venstre halvdel av hodet. Mest i tinningen, øyet, kjeven og i tenna/tannkjøttet. Det er virkelig noe av det vondeste jeg har kjent og jeg har høg smerteterskel pga mye smerter oppover årene. Har fått antibiotika, men ikke noen diagnose! Noen som har opplevd dette? Har nedsatt immunforsvar og er så redd det er noe kroppen min ikke takler... Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Har ikke anelse,for jeg er ikke lege.men du må jo pelle deg til lege og kan ikke kan hjelpe deg,så må du kreve henvisning til spesialist/sykehus,du skal ikke gå rundt sånn!! Anonymous poster hash: 08cfa...713
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Har ikke anelse,for jeg er ikke lege.men du må jo pelle deg til lege og kan ikke kan hjelpe deg,så må du kreve henvisning til spesialist/sykehus,du skal ikke gå rundt sånn!! Anonymous poster hash: 08cfa...713 Kommer til å ringe legevakten i morgen! Holder ikke ut mer! Føler ikke de tror på hvor vondt det er når jeg forklarer... Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Tannlege? Anonymous poster hash: 1c128...5e7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Kan være muskulert eller visdomstann på gang, hvis du ikke har fått dem allerede.dette er utrolig smertefullt og kan gi slike symptomer som du beskriver, men sjekk med legen! Anonymous poster hash: 43e36...7fa
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Kan være muskulert eller visdomstann på gang, hvis du ikke har fått dem allerede.dette er utrolig smertefullt og kan gi slike symptomer som du beskriver, men sjekk med legen! Anonymous poster hash: 43e36...7fa Visdomstenna er på plass:-) Tannlegen, til og med de som skryter over time på dagen, har ikke time før om noen uker!! Tannlegevakt er i byen, 3 timer unna, og jeg har ikke bil! Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 En venninne av meg har slitt med dette, kan det være dét det er? http://nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/hodepiner/trigeminusnevralgi-2464.html Anonymous poster hash: 7620e...07c
jostine Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at kiropraktor er løsningen. Har hatt det samme noen ganger og om du masserer lenge på musklene i kinnet og nakken. gjerne kombinert med noe smertestillende, hjelper det etter en lang stund. Men nå har jo jeg vært å fått behandling for det og vet sånn ca hvordan det blir gjort. Og ja, det er helt J.... vondt. Så god bedring
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Kan høres ut som kjevespenning. Anbefaler at du drar til akupunktur, posturolog, kiropraktor, osteopat el. Anonymous poster hash: 5d012...d6e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Har snakket med både lege og tannlege (kun over tøf, ingen har tid til meg!!) Har sterke smerter i venstre halvdel av hodet. Mest i tinningen, øyet, kjeven og i tenna/tannkjøttet. Det er virkelig noe av det vondeste jeg har kjent og jeg har høg smerteterskel pga mye smerter oppover årene. Har fått antibiotika, men ikke noen diagnose! Noen som har opplevd dette? Har nedsatt immunforsvar og er så redd det er noe kroppen min ikke takler... Anonymous poster hash: 6fcca...135 Jeg ville tatt en tlf til legevakt om jeg hadde hatt så vondt som du beskriver. Anonymous poster hash: 1b641...11a
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Bihulebetennelse? Har hatt kraftige bihulebetennelse og første tegn har vært at det kjentes ut som om jeg hadde hull i alle tenner på siden hvor betennelsen satte seg. Gjør det ekstra vondt å bøye seg? Altså: sprenger det når du bøyer deg mot gulvet i stående? Anonymous poster hash: b1897...052
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Har snakket med både lege og tannlege (kun over tøf, ingen har tid til meg!!) Har sterke smerter i venstre halvdel av hodet. Mest i tinningen, øyet, kjeven og i tenna/tannkjøttet. Det er virkelig noe av det vondeste jeg har kjent og jeg har høg smerteterskel pga mye smerter oppover årene. Har fått antibiotika, men ikke noen diagnose! Noen som har opplevd dette? Har nedsatt immunforsvar og er så redd det er noe kroppen min ikke takler... Anonymous poster hash: 6fcca...135 Jeg ville tatt en tlf til legevakt om jeg hadde hatt så vondt som du beskriver. Anonymous poster hash: 1b641...11a Fikk beskjed om å øke dosen med smertestillende. Men Vurderer å ringe igjen og komme inn og bli undersøkt i morgen. Ligger her og får ikke sove pga smerter og pga jeg rett og slett er redd og frustrert... Har doblet dosen, men det hjelper ikke... Jeg har også tenkt bihulebetennelse, for det begynte med trykk i hodet og veldig vondt å bøye seg for noen uker siden, men det er ikke vondt å bøye seg lenger! Kanskje fordi det er vondt hele tiden! Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Hvor lenge har du hatt det sånn? Jeg har slitt med bihulebetennelse, og alle symptomene du beskriver er veldig typisk for dette. Sprengende følelse i tennene, trodde først jeg hadde tannverk, smerter i hodet (spesielt i tinningen og mellom øya) som ble helt pyton når jeg bøyde meg, føltes som om noen prøvde å presse ut øya mine, vondt under øya osv.. Apocilin har fungert bra på meg.. Anonymous poster hash: 093bb...55d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Hvor lenge har du hatt det sånn? Jeg har slitt med bihulebetennelse, og alle symptomene du beskriver er veldig typisk for dette. Sprengende følelse i tennene, trodde først jeg hadde tannverk, smerter i hodet (spesielt i tinningen og mellom øya) som ble helt pyton når jeg bøyde meg, føltes som om noen prøvde å presse ut øya mine, vondt under øya osv.. Apocilin har fungert bra på meg.. Anonymous poster hash: 093bb...55d Ja, det høres faktisk veldig likt ut! Var det skikkelig vondt når du hadde det? Hvor mange dager tar det før apoccilin virker? Orker ikke ha det sånn mer!! Og hvilken smertestillende tok du? Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Hvor lenge har du hatt det sånn? Jeg har slitt med bihulebetennelse, og alle symptomene du beskriver er veldig typisk for dette. Sprengende følelse i tennene, trodde først jeg hadde tannverk, smerter i hodet (spesielt i tinningen og mellom øya) som ble helt pyton når jeg bøyde meg, føltes som om noen prøvde å presse ut øya mine, vondt under øya osv.. Apocilin har fungert bra på meg.. Anonymous poster hash: 093bb...55d Ja, det høres faktisk veldig likt ut! Var det skikkelig vondt når du hadde det? Hvor mange dager tar det før apoccilin virker? Orker ikke ha det sånn mer!! Og hvilken smertestillende tok du? Anonymous poster hash: 6fcca...135 Ja, det er kjempevondt Jeg har merket bedring allerede på dag 2 med Apocilin. Har bare brukt paracet ved siden av (jeg tåler ikke ibux), men vet at en paracet og en ibux skal være bra. Ring legevakta sånn at du får begynt på penicilinen med en gang! Da slipper du å gå sånn her til over helga. I mellomtiden må du prøve å snyte ut mest mulig gørr fra nesa, et neseskyllehorn funker bra, evnt saltvannsspray. Så bør du bruke vanlig nesespray. Det er nemlig viktig å holde nesegangene/bihulene så åpne som mulig for å unngå at det presser/sprenger for mye. God bedring! Misunner deg virkelig ikke dette Anonymous poster hash: 093bb...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå