Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Har snakket med både lege og tannlege (kun over tøf, ingen har tid til meg!!) Har sterke smerter i venstre halvdel av hodet. Mest i tinningen, øyet, kjeven og i tenna/tannkjøttet. Det er virkelig noe av det vondeste jeg har kjent og jeg har høg smerteterskel pga mye smerter oppover årene. Har fått antibiotika, men ikke noen diagnose! Noen som har opplevd dette? Har nedsatt immunforsvar og er så redd det er noe kroppen min ikke takler... Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Har ikke anelse,for jeg er ikke lege.men du må jo pelle deg til lege og kan ikke kan hjelpe deg,så må du kreve henvisning til spesialist/sykehus,du skal ikke gå rundt sånn!! Anonymous poster hash: 08cfa...713
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Har ikke anelse,for jeg er ikke lege.men du må jo pelle deg til lege og kan ikke kan hjelpe deg,så må du kreve henvisning til spesialist/sykehus,du skal ikke gå rundt sånn!! Anonymous poster hash: 08cfa...713 Kommer til å ringe legevakten i morgen! Holder ikke ut mer! Føler ikke de tror på hvor vondt det er når jeg forklarer... Anonymous poster hash: 6fcca...135
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Tannlege? Anonymous poster hash: 1c128...5e7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Kan være muskulert eller visdomstann på gang, hvis du ikke har fått dem allerede.dette er utrolig smertefullt og kan gi slike symptomer som du beskriver, men sjekk med legen! Anonymous poster hash: 43e36...7fa