Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er lærer på barneskole. Har 3 barn fra 3-11 år. Mannen er lite tilstedeværende pga psykisk sykdom. Jeg får bare vikariater og vil prøve å bli mer attraktiv på arbeidsmarkedet. Skal jobbe 100% med en klasse jeg kjenner, fra august. Eterudtanningen heg vurderer er årsdtudium i engelsk. Nettbaserte studier. Emnene er 'Grammatikk og leksikolog'i, 'Litteratur og kultur etter 1900', 'Fonetikk og variantar av engelsk' og 'Litteratur og kultur før 1900'. Ta heltid eller deltid? Jeg kan kun få støtte ett år fra lånekassa. Støtten vil hjelpe litt på et økonomisk etterslep vi da vil bli kvitt. Hvis jeg tar deltid vil også neste sommers jobbsøking være vanskelig pga fagkombinasjonen min. Heltid vil bety ekstrem arbeidsmengde, særlig rundt eksamen, halvårsprøver og utviklingssamtaler. Jeg vil derimot bli kvalifisert til å undervise i engelsk også..(jeg gjør jo det nå også) Realistisk å jobbe 100%, studere 100%, mamma 200%? Fordelen er at det da vil vare vare 1 år. Med deltidsstudium vil arbeidsmengden være mer overkommelig. Råd? Er så fryktelig i tvil!! Anonymous poster hash: fe2fa...2f1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Beklager Autocorrect i overskriften.. "Er lærer, vil videreutdanne meg, realistisk?" Anonymous poster hash: fe2fa...2f1
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 har 2 barn og en mann som også er mye borte pga jobb. jeg jobber 90% og studerer 50. og det er sliysomy bare det synes jeg..:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Har 3 barn 0-7 år og tar master.. Er stort sett alene.. Går bra, men ville tatt deltid Anonymous poster hash: b5b72...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå