Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er så inni helvetes sur! Nå, midt på det som ellers er en fin og mild junikveld er jeg dritsur pga kommentarer og holdninger fra husets ubestridte overhode - en selvgitt tittel i alle fall i hans eget hode! Hva gjør man når man blir så suuuur? Anonymous poster hash: 3625f...7d6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Da forteller du Overhodet hvorfor du er så inni natta sur,sånn at du får ut følelsene og føler deg bedre etterpå! Anonymous poster hash: dbfc5...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå