Gå til innhold

Syden om fire uker-var i svømmehallen i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyyy faen jeg er tragisk i bikini!:-( :-( :-( :-( valker og flesk og cellulitter:-( jeg som var fin og fast da jeg møtte samboeren min, var 59 kg, er nå 73 kg!!:-( (1,65 cm høy). Om en mnd skal vi til syden. Vet at det ikke skjer mirakler, men hvor mye går å stramme seg opp til da? Fullammer baby så kan ikke være noe som går utover melka.. Men noe må skje. Lårene mine disset når jeg gikk.. Stakkar kjekke samboeren..

Anonymous poster hash: 0afc3...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg kan gjøre på 4 uker??

Anonymous poster hash: 0afc3...fb2

Skrevet

nei men i svarte da kvinne,du har da nettopp født!!da ser man desverre ikke så jævla pen ut det første året etter fødsel!

Du skal ikke gjøre noen ting når du ammer,thats life!

Gå turer,spis sunt!

Anonymous poster hash: bae88...a1c
Skrevet

Nå har du jo topp motivasjon, Syden om fire uker :-D Om du er helt utrent så kommer du til å se veldig rask effekt av regelmessig og effektiv trening. Jeg kjøpte ellipsemaskin som jeg satte på soverommet vårt, med TV og DVD-spiller foran :-) Og meldte meg inn i VGs vektklubb for å få litt oversikt over hvor mye kalorier jeg burde ligge på. Jeg startet med 165 cm og 62 kilo, mistet ca 0, 5 kilo i uka og gikk ned MANGE cm og MYE cellulitter :-) Så moro å kunne kjøpe meg fine sommerklær! Masse lykke til *klem*

Anonymous poster hash: 66a09...557

Skrevet

MEN når jeg startet med opplegget mitt så var barnet mitt 7 mnd og sov natten gjennom. Hadde aldri orket å sette i gang en så stor livsstilsendring om jeg hadde en liten baby som jeg fullammet.

Anonymous poster hash: 66a09...557

Skrevet

Tro meg.....du er tynn å regne etter hva jeg nå ser her nede i syden nå. Da snakker vi 100 +

Skrevet

Drikke mye vann, gå turer og trene litt i tillegg til å spise sunt og jevnlig er det beste du kan gjøre.

Skrevet

Hehe, kunne vært meg dette, for en stund siden. Det som har fungert her, det har vært å gå. Jeg går 6 km hver dag. Har aldri hatt så muskuløse ben som nå. Fikk resultat etter få uker.

Anonymous poster hash: 979b4...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...