Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Kan man ha det uten empati? Anonymous poster hash: 23ea5...78c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 På en måte må de jo ha det siden de vet å sno seg unna og greie å legge skylda over på alle andre.. Utrolig utfordrende å sette diagnose på noen som er psykopat da de vet hvordan de skal oppføre seg og snakke etter hvem de omgås. Utrolig fasinerende fenomen det der.. Lest mye om det og hatt undervisning siden jeg jobber med mennesker som ofte har disse trekkene.. Anonymous poster hash: 086d1...d2c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 På en måte må de jo ha det siden de vet å sno seg unna og greie å legge skylda over på alle andre.. Utrolig utfordrende å sette diagnose på noen som er psykopat da de vet hvordan de skal oppføre seg og snakke etter hvem de omgås. Utrolig fasinerende fenomen det der.. Lest mye om det og hatt undervisning siden jeg jobber med mennesker som ofte har disse trekkene.. Anonymous poster hash: 086d1...d2c Til HI, en viss innsikt trengs nok for å nettopp kunne påvirke andre på den måten de vil, men den kan nok i beste fall kalles overflatisk. Jeg tror det fremste kjennetegnet ved psykopater er at de gjør mange rundt seg syke, mens de i liten grad lar seg affisere selv. Du over: Hvordan kan det ha seg at du jobber med mange du mener har slike trekk? Anonymous poster hash: 76acb...292
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Nei, de har f.eks vanskeligheter med å reflektere og ha selvinnsikt, derimot har de en evne til å manipulere, men det ligger bare i dem. De reflekterer ikke over det, de bare gjør det. Anonymous poster hash: 21e44...196
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Til .....292 Det du skriver er akkurat det jeg har opplevd i forhold til kollega med narsissistisk personlighet. Faktisk opplevde jeg vedkommende lenge som normalt empatisk og normalt innsiktsfull. Men da personen ikke lenger ble grenseløst beundret, ikke applaudert, fikk kritikk og det ble konflikt, da kom følelseskulden, selvforherligelsen, egoismen og sviktende dømmekraft fram. Anonymous poster hash: 7b94d...77f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har vært gift med en sånn. Han kunne påta seg skyld f.eks dersom det gagnet ham i det ene øyeblikket, for så i det neste snu igjen. Jeg ble fysisk og psykisk syk av p være med han. Tror de har en viss innsikt i hvordan andre reagerer på manipulasjon, men ikke i egen psyke noe særlig.. Tror de forholder seg til andre på en objektiv måte, og får ikke til å sette seg inn i andres følelser. Det blir mest etterligning for å oppnå noe. Min psykoeks er nå sammen med en psykolog. Det sier vel litt.. Anonymous poster hash: 93a84...ede
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 I media er det alltid fremstilt som at bare ekskjærester får vanskeligheter etter forhold med disse. Hva med alle barna som må leve med slike foreldre hver eneste dag? De har jo ikke noe valg.. Anonymous poster hash: 23ea5...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå