Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jenta skal bytte Bhg, mest fordi vi er veldig misfornøyd med enkelte ansatte i Bhg. Vil ikke gi gave til alle personlig av denne grunn, og heller ikke til alle unntatt de vi er misfornøyd med. Vil derfor gi en gave til alle sammen, altså enten noe de kan dele på pauserommet, eller noe barna på avdelingen kan ha glede av... Forslag? Anonymous poster hash: e9ee9...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Twist til pauserommet og ringspill til avdelingen. Anonymous poster hash: 1ea2c...bd9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Hvorfor gir du gave når du ikke e fornøyd? Anonymous poster hash: 08298...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå