Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Storesøster har snart bursdag. Har lenge tenkt vi skulle kjøpe henne en Kurio. Men så lurer jeg på om det er noe stas pga hun har fått brukt farens nettbrett på 7", et som ikke han bruker, så hun får av og til spille på kvelden, noen ganger sammen med lillebror på 3. Hvis hun får eget blir det jo fremdeles begrenset spilletid pluss at da får jo lillebror bruke det andre. Så jeg ser ikke helt vitsen. Er det evt noe annet vi kan kjøpe henne? Hun fikk sykkel i 5-årsgave, den er akkurat blitt passelig. Anonymous poster hash: f88a4...e25
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Barbier med utstyr Anonymous poster hash: dbc03...96f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Hun er en av de som har en masse leker, men ikke er så flink å leke med dem.. Hun leker mest rolleleker med lillebroren når hun ikke tegner eller er i fysisk aktivitet. Så jeg kom plutselig på kanskje jeg skulle kjøpe forskjellige ting til å kle seg ut, finne på ebay masker, slips, hatter etc - tror dere det kan være noe å gi i gave til ei som "har alt"? hi Anonymous poster hash: f88a4...e25
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Hva med et kamera? Anonymous poster hash: cce5f...09d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Hva med et kamera? Anonymous poster hash: cce5f...09d Det fikk hun til jul et år... Dagens unger har jo alt! Men takk for tips! Anonymous poster hash: f88a4...e25
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Hun er en av de som har en masse leker, men ikke er så flink å leke med dem.. Hun leker mest rolleleker med lillebroren når hun ikke tegner eller er i fysisk aktivitet. Så jeg kom plutselig på kanskje jeg skulle kjøpe forskjellige ting til å kle seg ut, finne på ebay masker, slips, hatter etc - tror dere det kan være noe å gi i gave til ei som "har alt"? hi Anonymous poster hash: f88a4...e25 Det ville min 6-åring elsket! Anonymous poster hash: ce8ae...335
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Hun er en av de som har en masse leker, men ikke er så flink å leke med dem.. Hun leker mest rolleleker med lillebroren når hun ikke tegner eller er i fysisk aktivitet. Så jeg kom plutselig på kanskje jeg skulle kjøpe forskjellige ting til å kle seg ut, finne på ebay masker, slips, hatter etc - tror dere det kan være noe å gi i gave til ei som "har alt"? hi Anonymous poster hash: f88a4...e25 Det ville min 6-åring elsket! Anonymous poster hash: ce8ae...335 Etter et kjapt søk har jeg funnet glitrende hatter, tyllskjørt, kinesisk silkekjole, superkule tightser og masker! Skal konferere med mannen, men tror ikke han har noe bedre forslag Skal prøve å finne en puff eller benk med oppbevaring der dette kan ha sin faste plass. Anonymous poster hash: f88a4...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå