Gå til innhold

Noen som har opplevd morkakeløsning her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du i tilfelle gjort noe spesielt før det skjedde? Og hvordan merket du det? Blødning/magesmerter eller hva?

Anonymous poster hash: 85e16...054
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh... Hadde ikke gjort noe spesielt som jeg husker. Våknet av at jeg trodde jeg tisset på meg kl 05 en morgen. Så at det var blod. Ble livredd, skyhøy puls og stresset. Ringte 113 og forklarte situasjonen. Ambulanse på vei, kode rød.s Stod opp for å gå på do eller noe. Det oss blødde Da jeg skulle ned på badet holdt jeg på å skli i mitt eget blod ned trappa... Tenker ennå på det.... Fant et tena bind av en pakke jeg fikk av mor om jeg trengte det eter fødsel. Det ville ikke stoppe å blø. Overhodet INGEN smerter. Ambulansen hentet meg med skyhøyt blodtrykk og puls. Bæbu var påkrevd. Ble undersøkt av gynekologen som ikke kom til skikkelig konklusjon. Lå fram til kl 08 med obs. Konkludert med hasteks. Og kl 0840 var lille gull ute 4 uker før termin. Algarve var 9, ganske fin. Ble litt kuvøse og har astma nå men vil nok vokse det av seg. Var ganske dramatisk, men topp service fra sykehuset i Kristiansund. Fantastisk gynekolog og fantastiske folk. Med nr to fikk jeg HELLP. Det gikk også bra pga disse fantastiske menneskene ved lokalsykehuset vårt! Begge ungene er kjekke og fine, men dropper en til tenker jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...