Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Har en hunkatt som ble sterilisert i dag og nå går hun med krage. Det ser ut til å gå greit. Problemet er broren hennes, som ikke liker kragen! Han er nemlig redd for den. Han knurrer og hveser til henne når hun nærmer seg, reisre bust og ligger og snoker på henne som om han skal til å angripe. Hun stakkar forstår jo ingenting. Men saken er - hva gjør jeg i natt?? Jeg er redd han skal angripe henne eller være slem med henne på noen måte. Bør jeg ha dem på separate rom? Da må jeg ordne en ekstra do i så fall og jeg har ingen balje eller vaskefat jeg kan bruke. Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: 772a2...3bd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Hun lukter nok annerledes. La de være adskilt litt du. Anonymous poster hash: a78c3...71d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Han kan kanskje være ute? Hvis ikke så burde du lage en ekstra kattedo ja. Anonymous poster hash: de3f4...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå