Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på brus i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drikker ganske mye pepsi max, og jeg prøvde å regne på hvor mye penger vi ca bruker på det i mnd...
Vi kjøper kanskje 4 stk 4-pack i uka = ca 280kr.

Holdt på å få sjokk.

Trenger hjelp til avvenning....

Anonymous poster hash: 2fc0c...0bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker dere 16 store pepsi max i uken? Eller har jeg misforstått?  Fordelt på hvor mange personer? Det er mye mer enn meg og samboeren, og jeg trodde jeg hadde et brusproblem... 

Anonymous poster hash: fdc07...507
Skrevet

Vi kjøper kanskje 1-2 1,5l i mnd, så.. Ca 60? Aner ikke hva en brus koster, drikker for det meste vann vi.

Anonymous poster hash: acbcb...4f2

Skrevet

Vi er to voksne og et barn, og vi har kanskje et par flasker i løpet av mnd.. Drikker vann og kaffe/te til vanlig.

Anonymous poster hash: c2312...732
Skrevet

Bruker vel 100-150 kr.

Går i Coca Cola her da. Og vi drikker det kun i helgene. Mannen som har vært mest avhengig her i huset og jeg var en stund dumsnill og kjøpte så vi alltid hadde i hus. Men etter at barna ble større, kjøpes det altså kun inn til helgen.

Bruker dere over 1000 kr i mnd på brus så trenger dere hjelp ja.

Anonymous poster hash: 439e5...bd3
Skrevet

max 300-400 kr :)

Men vi drikker mest saft eller vann, prøver å holde brusen til helgene :)

Skrevet

Drikker ikke brus, så kr 0,- :)

Anonymous poster hash: 4bdec...6a2
Skrevet

400-500 ca...

Anonymous poster hash: 3800f...0ef
Skrevet

Kjøper vel en flaske eller to til helgen, men tenåringen drikker opp nesten alt alene. Vi andre drikker mest vann eller saft.

Anonymous poster hash: 0fae8...d4b

Skrevet

Vi drikker ganske mye pepsi max, og jeg prøvde å regne på hvor mye penger vi ca bruker på det i mnd...

Vi kjøper kanskje 4 stk 4-pack i uka = ca 280kr.

Holdt på å få sjokk.

Trenger hjelp til avvenning....

samme som dg...:/

Skrevet

Jøss, her var det mange storforbrukere. Vi bruker kanskje 20-50 kr i mnd.

Anonymous poster hash: b01e7...2fa

Skrevet

Drikker dere 16 store pepsi max i uken? Eller har jeg misforstått?  Fordelt på hvor mange personer? Det er mye mer enn meg og samboeren, og jeg trodde jeg hadde et brusproblem... 

Anonymous poster hash: fdc07...507

Det er flaut å si det, men Ja, vi drikker nok 1 1/2 - 2 liter hver oss hver dag. 2 voksne.... Barna får ikke pepsi max, de drikker sjelden brus.

Skrevet

100-300 kr heime (varierar veldig) og tilsvarande på småflasker når eg tørstar ihjel. Har ikkje oversikt over mannen forbruk.

Skrevet

10-20 kr kanskje. Kjøper inn litt brus til gjester. Det går mest i Farris og lignende.

Skrevet

rundt 1500kr mnd.

Anonymous poster hash: a05a2...ab0

Skrevet

0-40,- kjøper veldig sjelden brus. 

Skrevet

Vi har alltid i hus 1pk a 4 flasker av 1 1/2 l cola flasker pga besøk evt magesjau. Og kjøper kun når det er på tilbud, så maks 100 i mnd

Anonymous poster hash: ecbdb...dda

Skrevet

0,-. Drikker ikke brus, for jeg går ned i vekt. Idiotisk å drikke på seg kalorier.

Skrevet

Mellom 100-400 avhengig av hvor ofte vi har gjester.

Anonymous poster hash: 2ba3e...f07

Skrevet

Skjønner nesten ikke du tør å spørre om det her inne, for her går det vel i vann over hele rekka.

Men for min del er det ca en 1,5 liter Pepsi Max om dagen. Ungene får litt vanlig brus i helga. Mannen drikker ikke brus.

Og...liten avsporing. Jeg har til og med slanket meg 40 kilo det siste året selv med brus på menyen.

Anonymous poster hash: 5786a...1a8

Skrevet

Tja, vi kjøper vel en halvannen liter til helgen, så jeg vil si en hundrelapp i mnd!

Anonymous poster hash: e4c75...70e

Skrevet

Drikker ca 1 liter i uka fordelt på 4 personer

Anonymous poster hash: 9dfa6...e72

Skrevet

Kjøper en 4-pakning med Pepsi Max i måneden. Den åpnes på fredag. Jeg og mannen deler en flaske i løpet av helga. Så da blir det vel 64 kr..

Anonymous poster hash: b0b53...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...