Gå til innhold

Jeg har ikke fått middag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt sovet middag, men ikke spist middag - noen kjipe Murphy's Law-sammentreff har konspirert og jeg har dessuten tomt kjøleskap. På den annen side er jo det en åpning til mye moro, jeg skal nå ut og kjøpe AKKURAT hva jeg vil så kan Murphy og hans disipler bare ta seg ei bolle. Selv skal jeg ta noe MYE bedre, så det så. Men hva? Med alle muligheter åpne, hva pokker vil jeg ha? Akkurat kommmet inn fra småregntur så sushi er ut. Og avansert og langvarig er ut Men hva er inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva som helst som kan leverast på døra? Ville gått for indisk i dag om eg budde urbant og ikkje hadde mann som er kresen på slikt.

Her blir det reker, vaktelegg (mannen har kollega med fuglar som hobby), loff, majones, og sitron. Og øl. Gledar meg :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg prøver å taste mest mulig her mens jeg ser på brille, castle og graham Norton show mens jeg prøver å ikke tenke på mat...

Prøver å kutte kosespisingen på kvelden, så har ingen ideer i dele dessverre :P

Skrevet

Jeg har ikke spist middag siden søndag (litt latskap og litt lite energi). Så jeg drømmer om en blodig biff for øyeblikket :)

Ellers kunne bakt potet med godt smør, ost, rømme og bacon også vært noe hvis man skal lage noe enkelt.

Sånn for å ikke få barnevernet på nakken så må jeg understreke at barna har fått "middag" hver dag. Ferdigstekte pannekaker, Grandiosa og tomatsuppe er gull :D

Skrevet

Her om dagen går det i lette karbohydrater; loff, honnikorn, ja egentlig det. Det er stort sett det eneste som holder seg nede uten problemer. Innimellom litt salt potetgull. 

Jeg støtter forøvrig Kiras forslag om bakt potet med masse snadder. åååh, det fikk jeg lyst på nå, bare fordi jeg ikke har det. 

Skrevet

Kan jeg friste deg med en falafel med couscous og tzatziki fra Ikea?

Skrevet

Intet regn å melde fra andre siden av byen, pizza og vin skal du få!

Skrevet

Hm, her skal nå avsløres hvor usedvanlig usofistikert jeg er: med alle de gode forslagene her, samt egenutstedt lisens til å kjøpe absolutt hva som helst og både ferie- og skattepenger på konto, har jeg nå gått rundt i butikken og studert biffer og gode ting og ikke hatt lyst på noe som helst, før jeg fikk en åpenbaring: pølser. Pølser (Finsbråten), lomper, chiliketchup, Bergbys sennep og sprøstekt løk. Så nå blir det Dara O'Briain og pølser - god fredagskveld!

Skrevet

Kva som helst som kan leverast på døra? Ville gått for indisk i dag om eg budde urbant og ikkje hadde mann som er kresen på slikt.

Her blir det reker, vaktelegg (mannen har kollega med fuglar som hobby), loff, majones, og sitron. Og øl. Gledar meg :)

Jeg har alltid hatt lyst til å spørre noen som har smakt hva vaktelegg smaker?

Skrevet

Hvis du kan kjøpe hva som helst, foreslår jeg at du kjøper deg en flybillett hit. Kost og losji (og vin og terrasse) er gratis.

Skrevet

Bergbys sennep er et must til det meste! Kos deg :)

Skrevet

Smakar ikkje ulikt hønseegg, men litt søtare plomme kanskje? Er elendig på å beskrive smak :(
Skrevet

Hvis du kan kjøpe hva som helst, foreslår jeg at du kjøper deg en flybillett hit. Kost og losji (og vin og terrasse) er gratis.

Haha, det hørtes lekkert ut :)

Skrevet

Smakar ikkje ulikt hønseegg, men litt søtare plomme kanskje? Er elendig på å beskrive smak :(

Er ikke de jækli små da?

Skrevet

Er ikke de jækli små da?

4 egg pr loffskive kom vi til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...