Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Spiller ingen rolle, skal uansett kastreres/steriliseres. Anonymous poster hash: 57748...d39
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Spiller ingen rolle siden de skal kastreres. Anonymous poster hash: da21a...4b7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Ville tatt jentekatt fordi de er mindre, min erfaring litt mer lekne... Anonymous poster hash: 9fde1...b6d
Merete_ Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Jeg velger DEFINITIVT guttekatt, kastrert. Har både gutt og jente som begge er kastrert/sterilisert. Gutten er den beste som finns, roligere katt finnes ikke Men jenta er mye villere, har hørt og at de kan begynne å "spraye(?)" etter de blir sterilisert, og roer seg heller ikke noe særlig. Men det er jo det jeg synes Kan godt være at andre ser på det anderledes
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Jeg velger DEFINITIVT guttekatt, kastrert. Har både gutt og jente som begge er kastrert/sterilisert. Gutten er den beste som finns, roligere katt finnes ikke Men jenta er mye villere, har hørt og at de kan begynne å "spraye(?)" etter de blir sterilisert, og roer seg heller ikke noe særlig. Men det er jo det jeg synes Kan godt være at andre ser på det anderledes Neida. Ingen av mine jentepuser var ville. Men de var derimot ikke levende døde sakkosekker som lå på 1 plass hele dagen, noe kastrerte guttelatter gjerne blir. Mer eller mindre en pyntegjenstand som lever for å sove og spise. Mest sove Anonymous poster hash: 9fde1...b6d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Jeg velger DEFINITIVT guttekatt, kastrert. Har både gutt og jente som begge er kastrert/sterilisert. Gutten er den beste som finns, roligere katt finnes ikke Men jenta er mye villere, har hørt og at de kan begynne å "spraye(?)" etter de blir sterilisert, og roer seg heller ikke noe særlig. Men det er jo det jeg synes Kan godt være at andre ser på det anderledes Alle mine har spruta FØR kastrering, de har sluttet umiddelbart etter. Dette har de gjerne begynt med i 5mnd alderen, og jeg pleier å kastrere dem rundt 6 mnd. Klart de roer seg, men nå har jeg aldri hatt alenekatt, så selvsagt får de noen raptuser når de leker sammen. Men katter generelt sover gjerne 18t i døgnet, så at de har litt energi en halvtime til dagen er det ingen som dør av Anonymous poster hash: da21a...4b7
scarecrow2011 Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Min erfaring er at gutta er mer stabile i humøret og ganske rolige av seg mens jentene er mer ustabile i humøret og blir lettere sure. De er ofte sjef om du har fler og passer veldig godt på både menneskene sine og evt flokken.
Helene Harepus Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Min erfaring er at gutta er mer stabile i humøret og ganske rolige av seg mens jentene er mer ustabile i humøret og blir lettere sure. De er ofte sjef om du har fler og passer veldig godt på både menneskene sine og evt flokken. Signerer denne!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har hatt tre jentepuser og synes de har vært helt topp, ikke opplevd de som ustabile i humøret i det hele tatt. Ellers så ville jeg kanskje tenkt at med tanke på sterilisring/kastrering så er vel gutt enklest - er jo et enklere inngrep. Se heller etter personlighet - jeg ville avgjort etter det og ikke kjønn Anonymous poster hash: 54e85...8fd
MissMagica Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Ville valgt en hannkatt. Jeg har ei hunnkatt og en hannkatt, hannkatten er sjarmerende til tusen, rolig, kontaktsøkende og veldig kosete. Jeg kan når som helst løfte på han, legge han på fanget, klippe klør osv. Hunnkatten er derimot ikke like medgjørlig eller sosial. Er nok veldig forskjellig dette her, men basert på de erfaringene jeg har så ville jeg valgt en hannkatt til om jeg skulle valgt om igjen
Merete_ Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Det er jo alt etter hva du selv liker, noen liker katter som er lekne, mens jeg liker katter som er rolige og ikke gjør så veldig mye utav seg
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Guttekatter er mer ønsket enne jentekatter,fordi de er så rolige,mammagutter og så elskverdig... Eller var det jentekatter man skal ønske seg nå?fordi guttekattene er så bråkete og skitne,mye bedre med jentekatter som bare sitter rolig rundt et bord i rosa kjoler og perler dagen lang... Eller kanskje var det ikke akkurat her kjønnforskjeller skulle diskuteres..? Anonymous poster hash: f5e43...923
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Hannkatt - de er større og penere bygget, mer stabile og forutsigbare, og roligere.. (kastrert) Anonymous poster hash: 4db77...1e9
Merete_ Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Guttekatter er mer ønsket enne jentekatter,fordi de er så rolige,mammagutter og så elskverdig... Eller var det jentekatter man skal ønske seg nå?fordi guttekattene er så bråkete og skitne,mye bedre med jentekatter som bare sitter rolig rundt et bord i rosa kjoler og perler dagen lang... Eller kanskje var det ikke akkurat her kjønnforskjeller skulle diskuteres..? Anonymous poster hash: f5e43...923 Hvilket kjønn folk velger på kattene syns jeg er opp til hver enkelt, uten at det skal være noe gale med det. Er ikke akkuratt mennesker dette er snakk om, men katter? Noen velger kjønn på dyr på grunn av lynnet, og sånn kommer det alltid til å være? Eller er jeg heeeelt på jordet nå?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Guttekatter er mer ønsket enne jentekatter,fordi de er så rolige,mammagutter og så elskverdig... Eller var det jentekatter man skal ønske seg nå?fordi guttekattene er så bråkete og skitne,mye bedre med jentekatter som bare sitter rolig rundt et bord i rosa kjoler og perler dagen lang... Eller kanskje var det ikke akkurat her kjønnforskjeller skulle diskuteres..? Anonymous poster hash: f5e43...923 Hvilket kjønn folk velger på kattene syns jeg er opp til hver enkelt, uten at det skal være noe gale med det. Er ikke akkuratt mennesker dette er snakk om, men katter? Noen velger kjønn på dyr på grunn av lynnet, og sånn kommer det alltid til å være? Eller er jeg heeeelt på jordet nå? Jeg prøvde bare å være litt ironisk mht denne meninsgløse diskusjonen om hvilket kjønn menneskebabyer er best,så jeg bare tulla litt Anonymous poster hash: f5e43...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå