Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Kjenner at denne stikker, men jeg er ikke bitter, bare irritert over kor utrolig lite gjennomtenkt enkelte er! Til de som lufter sin frustrasjon om at kjønnet er"feil"; tenk dere LITT om da, er ikke barnet i seg selv livets gave, uavhengig av kjønn!? Anonymous poster hash: 96055...2f9
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes det er greit at mange har ønske om et kjønn, men føler det blir ikke bra å si det høyt pga faren for at barnet får høre,det senere og blir lei seg.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Blir bare lei meg. Umodene mennesker burde ikke få barn. Anonymous poster hash: 709f8...96e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Umodne mennesker. Dere har små bekymringer om kjønnet er problemet. Vær heller takknemlig for at barnet er friskt. Anonymous poster hash: 38e20...9fd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er så dritt lei av dere sure, gamle kjerringer som skal diktere andres følelser! Selvsagt er det lov til å ønske seg et kjønn, og selvsagt er det lov å bli skuffet hvis man ikke får det! Man sier det jo selvsagt ikke til ungen/andre kjente! At det står på et anonymforum betyr ikke at ungen noengang får vite det. Og å ønske seg et kjønn betyr ikke at man ikke blir akkurat like glad i det motsatte! Og til dere som mener man ikke bør si slikt av hensyn til barnløse: det er sårt å være barnløs uansett! Tviler på det blir veldig mye verre ved å lese at en anonym person ønsker seg et bestemt kjønn! Og blir det det, ja da er man kanskje for sart til å oppholde seg på et mammaforum. Anonymous poster hash: 9f26e...be7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Tull, ungene FÅR vite det. Etter tredve år fikk noen jeg kjenner vite at faren deres egentlig ønsket seg jenter... Anonymous poster hash: a9d9d...302
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Tull, ungene FÅR vite det. Etter tredve år fikk noen jeg kjenner vite at faren deres egentlig ønsket seg jenter...Anonymous poster hash: a9d9d...302 Og hvordan skal de få vite det hvis man bare skriver det anonymt på nett og ikke beror seg til venner og familie? Anonymous poster hash: 9f26e...be7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Tull, ungene FÅR vite det. Etter tredve år fikk noen jeg kjenner vite at faren deres egentlig ønsket seg jenter...Anonymous poster hash: a9d9d...302 Og hvordan skal de få vite det hvis man bare skriver det anonymt på nett og ikke beror seg til venner og familie? Anonymous poster hash: 9f26e...be7 Fordi du nevner det. Sannheten kommer alltid for en dag. Anonymous poster hash: a9d9d...302
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Tull, ungene FÅR vite det. Etter tredve år fikk noen jeg kjenner vite at faren deres egentlig ønsket seg jenter...Anonymous poster hash: a9d9d...302 Og hvordan skal de få vite det hvis man bare skriver det anonymt på nett og ikke beror seg til venner og familie? Anonymous poster hash: 9f26e...be7 Fordi du nevner det. Sannheten kommer alltid for en dag. Anonymous poster hash: a9d9d...302 Da må du bare la være å gjøre det da vettu! Tulling. Anonymous poster hash: 9f26e...be7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Tull, ungene FÅR vite det. Etter tredve år fikk noen jeg kjenner vite at faren deres egentlig ønsket seg jenter...Anonymous poster hash: a9d9d...302 Og hvordan skal de få vite det hvis man bare skriver det anonymt på nett og ikke beror seg til venner og familie? Anonymous poster hash: 9f26e...be7 Fordi du nevner det. Sannheten kommer alltid for en dag. Anonymous poster hash: a9d9d...302 Da må du bare la være å gjøre det da vettu! Tulling. Anonymous poster hash: 9f26e...be7 Nei, alle nevner det en eller annen gang. Kanskje med vilje, ved en forsnakkelse eller når du sitter der dement. Anonymous poster hash: a9d9d...302
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Hvem bryr seg seriøst om kjønn? Har aldri ofret det en tanke, skjønner ikke helt hysteriet. Det kommer enten det ene eller det andre liksom, enkelt og greit. Kan skjønne at folk blir sure om de har kjøpt en vare i rosa og får tilsendt en blå, men enn så lenge kan man faktisk ikke velge.. Anonymous poster hash: c7ca4...f88
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes ikke det er feil å ha en forestilling om ønsket kjønn, det er menneskeligå drømme seg bort, og noen skaper seg et bilde av hvordan baby vil være som inkluderer kjønn. Jeg synes heller ikke det er feil å være skuffet når man evt. finner ut at det fantasibildet ikke samsvarer med virkeligheten. Det som er feil, er å ikke klare å komme over denne skuffelsen rimelig fort og heller klamre seg fast til fantasibildet sitt. Dette gjelder forøvrig ikke bare kjønn, men mye annet man hadde sett for seg ang. babyen... Jeg hadde et bilde av en gutt når jeg fant ut at jeg var gravid. Vet ikke hvorfor, men så meg bare helt 100% som guttemamma. Ville blitt satt ut om ultralyden hadde vist jente. Men jeg ville like glad i jentungen som i gutten jeg fikk (men kanskje prøvd å oppdra henne bort fra prinsessyken). Anonymous poster hash: 72f4a...36c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er så dritt lei av dere sure, gamle kjerringer som skal diktere andres følelser! Selvsagt er det lov til å ønske seg et kjønn, og selvsagt er det lov å bli skuffet hvis man ikke får det! Man sier det jo selvsagt ikke til ungen/andre kjente! At det står på et anonymforum betyr ikke at ungen noengang får vite det. Og å ønske seg et kjønn betyr ikke at man ikke blir akkurat like glad i det motsatte! Og til dere som mener man ikke bør si slikt av hensyn til barnløse: det er sårt å være barnløs uansett! Tviler på det blir veldig mye verre ved å lese at en anonym person ønsker seg et bestemt kjønn! Og blir det det, ja da er man kanskje for sart til å oppholde seg på et mammaforum.Anonymous poster hash: 9f26e...be7 Jeg er overhodet ikke sur eller en drittkjerring, men understreker at det er jæ...irriterende når noen sutrer over kjønnet på barnet de venter! Anonymous poster hash: 96055...2f9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har en gutt og en babyjente. Mannen og jeg planlegger en til om et par tre år, om om vi skulle være så heldige å få det til håper jeg på en gutt til, selv om det ikke er av betydning. Blir det en jente blir det kanskje kjekkere for minsten? Egentlig kan jeg ikke forstå hvordan noen kan føle seg "støtt" av at andre har et ønske om bestemt kjønn jeg da, ettersom 99,99% tar imot de barna som kommer uavhengig av kjønn med stor glede på tross av en skuffelse underveis Jeg opplever at de som blir støtt av slike uttalelser er mennesker som sliter med å få barn selv. Jeg kan forstå at det er sårt, men det blir litt feil å skulle gå på tåhev rundt omkring i tilfelle man skulle støte på en slik person! Anonymous poster hash: cc59e...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå