Gå til innhold

Vann eller mme til grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt med grøt. Hs sa at jeg burde gi mme før grøt men da er ho aldri interessert i grøten så vi har gitt det etter. Veide idag og vekta har gått mer enn normalt mye opp. Siden hs er på ferie får jeg ikke spurt. Men er det greit å gi vann til grøten?

Anonymous poster hash: d03b1...04a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Hvis det er 4-6 mnd, ville jeg gitt melk til måltidene.

Vi ga alltid grøt, så mme. Det er normalt at vekta øker etter inntak av grøt, dessuten, hvis du veier etter mat og før bæsjebleie, må du regne med at grøten veier litt og.

Anonymous poster hash: b3914...09d

Skrevet

Jeg gir vann til grøten, men og ammer etterpå. Vi som ammer gir jo aldri melk til grøten! Viss barnet er under seks mnd koker du vannet først og avkjøler det. Etter seks mnd kan barnet få springvann :)

Anonymous poster hash: 35e82...3b9

Skrevet

Jeg gir vann til grøten, men og ammer etterpå. Vi som ammer gir jo aldri melk til grøten! Viss barnet er under seks mnd koker du vannet først og avkjøler det. Etter seks mnd kan barnet få springvann :)Anonymous poster hash: 35e82...3b9

Jeg vet om en drøss mennesker som ga grøt, og ammet etterpå...

Anonymous poster hash: b3914...09d

Skrevet

Veide ho kl 12 idag og da fikk ho litt grøt i går kveld, ikke no bæsj etter det. Hadde lagt på seg 350 gram på en uke.

Hi

Anonymous poster hash: d03b1...04a

Skrevet

Hvis hun ikke er interessert i å drikke mme enten før eller etter grøt, så kan du blander mme pulver i grøten. Det gjorde jeg da mine begge var baby, så fikk de heller vann til måltid.

Anonymous poster hash: 9d707...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...