Gå til innhold

Hadde du ringt fødeavd hvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du var i uke 35, og de siste tre dagene hadde syntes livet i magen var så annerledes?

Med det mener jeg at du helt tydelig kan kjenne at noen beveger seg der inne, men mye tregere og MYE svakere enn for tre dager siden.

Anonymous poster hash: da8e8...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt.

Om babyen endrer bevegelsesmønsteret sitt skulle man ringe har både jordmor og flere leger sagt til meg.

Anonymous poster hash: 04b7b...126

Skrevet

Takk, da gjør jeg det nå!

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort.

Greit å sjekke at alt er som det skal når bevegelsesmønsteret til babyen i magen endres.

Lykke til :)

Skrevet

Hvordan går det? Ringte du?

Anonymous poster hash: bc5ef...292

Skrevet

Er alltid smartest  å ringe hvis man er usikker. Så får de på sykehuset avgjøre om de vil se på deg eller ikke.
Jeg har hatt 2 sånne perioder selv dette sv.skapet, og alt har vært i orden.
Var inne til en "sparketest".
Man vet jo hva man har å miste om man ikke følger magefølelsen sin, og det er ikke verdt å ta sjansen.

Skrevet

Jeg hadde ringt. Opplevde det samme med min gutt som er 4 mnd nå, var vel rundt uke 32-33 og jeg kjente plutselig ikke noen spark på utsiden av magen. Kjente at han beveget seg svakt inni magen så visste jo at han levde. Uansett så viste det seg at han hadde snudd seg uten at jeg merket det og alt var greit:-)

Skrevet

Takk for alle svar :)

Ja, jeg har akkurat kommet hjem fra fødeavdelingen. Alt var heldigvis helt tipp topp, men babyen hadde endret leie. Derfor var bevegelsene helt annerledes nå, vanskeligere å kjenne.

Jordmoren som hadde vakt sa uansett at det var helt riktig å ringe. Så jeg er glad jeg fikk det sjekket og at alt var fint :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...