Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Om man skal sette inn nærmere 100 000 kr på sparekonto. Er det da lurt å ta kontakt med rådgiver i banken? Anonymous poster hash: 17f47...1fb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Trenger vel ikke det om du bare skal sette det på sparekonto? Men du burde da sette dem på en høyrentekonto. Om du skal sette dem i fond burde du kanskje ta kontakt med rådgiver. Anonymous poster hash: 283db...350
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 100 000 på sparekonto er ikke spesielt høyt beløp for de som jobber i bank. Du får som regel bittelitt bedre rente over 50 000, men det er minimal forskjell. Du kan sette det inn som fastrente innskudd eller i fond og kan selvfølgelig få hjelp til det men om du skal ha det på vanlig sparekonto er det ikke mye ekstra banken kan strekke seg til for et såpass lavt beløp. Anonymous poster hash: 69eb2...2f9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Det er nok ikke no' særlig ekstra å hente for et såpass lite beløp, gitt. Sleng på en null til, så kan du begynne å forhandle. Til og med jeg, med dårlig betalt jobb i fylket, har såpass på konto. Anonymous poster hash: 4b08d...532
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Det jeg mener med høyt beløp er at det er høyt medtanke på at det er ikke ofte folk kan legge inn 100 000 kr ukentlig, liksom.. Anonymous poster hash: 17f47...1fb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Det er et HØYT beløp for meg. Om det ikke er det for banken eller for dere andre, så er jeg jo ikke interessert i å høre om det. Det var bare et enkelt spørsmål om jeg burde prate med banken eller ikke. Ikke om dere har mer eller om banken syns det er et lite beløp.. Ingen som sa jeg skulle forhandle heller. Men imed jeg ikke har sparekonto og skal flytte over dette beløpet, som er det første beløpet jeg kommer til å flytte over, så spurte jeg her. Anonymous poster hash: 17f47...1fb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Damene fornekter seg ikke. HI stiller spørsmål ang sparing av det som for henne er mye penger. Så kommer hurpene og kan fortelle at dette ikke er mye. HI, om du ser for deg langsiktig sparing ta kontakt med banken din. Ellers vil jeg anbefale å opprette en egen sparekonto i en bank som tilbyr best rente på sparekonto. De store bankene er ikke gode på renter på sparepenger så det kan være lurt å sjekke litt. Anonymous poster hash: c44cf...743
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Jeg sa ikke at det ikke var mye for meg. Jeg har ikke så mye på min egen sparekonto. Men for banken er det ikke så mye! Banken bistår mest om du vil sette det på fastrente eller i fond. Men uansett så kan du jo ta kontakt med banken om du behøver hjelp til noe. Anonymous poster hash: 69eb2...2f9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Altså vis du trenger hjelp til å opprette sparekonto gjør de selvfølgelig det eller så kan du gjøre det i nettbanken din :-) Anonymous poster hash: 69eb2...2f9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Takk for svar! Endelig noen som svarer på det jeg spurte om Jeg forstår jo at det ikke er mye penger for banken, men dette er nytt for meg. Etter år med sykdom og derfor lite penger inn, er jeg jo veldig glad over at jeg har spart et så høyt beløp:) Anonymous poster hash: 17f47...1fb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Kjære vene, så mye dumme svar. Jeg jobber i bank, og når en av mine kunder får et så stort beløp inn på konto, dukker det opp i mine systemer og jeg skal ringe for å høre om kunden ønsker rådgivning i forhold til plassering av pengene. Jeg vet ikke om det er slik i din bank, HI, men hvis du ønsker råd, så ville jeg tatt kontakt med banken Anonymous poster hash: f2529...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå