Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Vært på ul å her ligg er det en gutt i magen...men er det noen som har fått høre gutt og så kom det ei jente? Vet at det er ganske sikkert når de sier gutt..enn når de sier jente.Men har så lyst på ei jente.... Anonymous poster hash: b3bde...4d3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Ordinær ultralyd eller tidlig ultralyd? Desto tidligere desto mer usikkert kjønn. Anonymous poster hash: 82086...ace
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 På ordinær ul 18+4...; Anonymous poster hash: b3bde...4d3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige! Anonymous poster hash: eecba...e12
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige! Anonymous poster hash: eecba...e12 Åhh, herregud! Anonymous poster hash: e303d...fdd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige!Anonymous poster hash: eecba...e12 Åhh, herregud! Anonymous poster hash: e303d...fdd Herre meg Gud hva da??? Hvis ikke du er moden nok til å skjønne at dette er sårende for de som sliter med å få barn, så kan du ta deg en bolle altså!!!Jeg gjentar: vær takknemlig for at DU i det hele tatt er gravid, slutt og syt! Anonymous poster hash: eecba...e12
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Har hørt om flere feil den andre veien,at de sier det er ei jente men så viser det seg å være gutt. Når man ser rett hjem til guttene er det ingen tvil. men er ikke det faktum at babyen er frisk som egentlig skal være fokuset her?Eller er jeg gammeldags..? Anonymous poster hash: 3b1eb...d29
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Har hørt om flere feil den andre veien,at de sier det er ei jente men så viser det seg å være gutt. Når man ser rett hjem til guttene er det ingen tvil. men er ikke det faktum at babyen er frisk som egentlig skal være fokuset her?Eller er jeg gammeldags..? Anonymous poster hash: 3b1eb...d29 Du er overhodet ikke gammeldags, men tenker fornuftig! Anonymous poster hash: eecba...e12
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Skjønner du er skuffet. Er selv skuffet over at min lille ikke er frisk og at jeg går til kontroll hver uke. Slitsomt. Det er en jente så jeg slapp i det minste dobbel skuffelse. Anonymous poster hash: b5c3f...142
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Skjønner du er skuffet. Er selv skuffet over at min lille ikke er frisk og at jeg går til kontroll hver uke. Slitsomt. Det er en jente så jeg slapp i det minste dobbel skuffelse. Anonymous poster hash: b5c3f...142 God klem til deg <3Slike som HI tenker ikke lengre enn til nesetippen! Anonymous poster hash: eecba...e12
Nodisc Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Det er jo mange som ønsker seg et sspesifikt kjønn! Ser ikkje problemet med det? Betyr ikkje at barnet blir mindre elska! Betyr gjerne ingenting når barnet er komt uansett. Søskenbarnet skulle få gutt, det blei sagt helt til ho fødte ei jente over termin, så alt er mulig! Endret 27. juni 2014 av NoDisc
nimmelim Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 du bürde glede deg over gutten!!! Jeg har en av hver, jenta kom først. Alle gledet seg SÅÅÅ på mine for ei jente.. ( noe jeg ikke skjønner hvorfor) . Men når jeg fikk gutten min.. åh himmel den nydelige gutten min. Han er så utrolig mamma gutt! han koser mer enn noen. Skryter meg opp i skyene over at jeg er verdens beste mamma, verdens søteste og at han elsker meg mer enn noe.. OG dette er gutten som er 3 år!!!! Som har snakket sånn siden han kunne prate... Jeg er så utrolig glad i gutten min, og ville ikke hatt noen jente for alt i verden!! ( jo, jenta mi er fantastisk også. Men gutten er MYE enklere å ha med å gjøre) Og skulle jeg fått en til, håper jeg på gutt!!!Tenk om barnet ditt hadde hatt en sykdom ? som du hadde fått vite idag....? vær stolt over gutten din. Han kommer til å gi deg utrolig mye glede i livet.. ( og ikke så mange bekymringer mtp på jenter i puberteten haha...)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 For meg var ikke kjønn så viktig, men jeg hellet nok litt mot et jenteønske. Jeg fikk en gutt. En nydelig, tøff og kjærlig mammagutt som ofte viser og sier han elsker meg og kysser meg på hånda. Han er 4 år og det finnes ikke noe bedre. Om jeg får et barn til vil jeg heller ikke tenke mye over kjønn, men om jeg får en gutt til blir jeg utrolig glad, for noe bedre enn det jeg har fått finnes ikke for meg Gled deg!! Anonymous poster hash: 5d9b6...2f4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad du kan få barn... Jeg hadde vært overlykkelig om jeg hadde vært deg, uansett kjønn. Det er faktisk provoserende for oss som ikke klarer å bli gravid at noen sitter der og er SKUFFA pga kjønn! Anonymous poster hash: ece61...e21
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige!Anonymous poster hash: eecba...e12 Åhh, herregud! Anonymous poster hash: e303d...fdd Herre meg Gud hva da??? Hvis ikke du er moden nok til å skjønne at dette er sårende for de som sliter med å få barn, så kan du ta deg en bolle altså!!!Jeg gjentar: vær takknemlig for at DU i det hele tatt er gravid, slutt og syt! Anonymous poster hash: eecba...e12 Jeg er ikke HI og jeg er også langtidsprøver, men det er da seriøst ikke HI sin feil at jeg ikke kan få barn. Surmaga kommentarer fra barnløse er bare utrolig fjernt! Anonymous poster hash: e303d...fdd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Selvfølgelog er det en mulighet for at det er jente. Med mindre dere så sneipen og ballene tydelig, da... Hvis du tar 3D ultralyd, ser du kjønnet hvis ikke ungen ligger rart. Vær glad for gutt, så kan du få jente en annen gang tenk alle de kule traktortskjortene du kan kjøpe. Anonymous poster hash: 2b4aa...e78
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Var på mange ul med gutten min, og der påsto legen at det ble jente. Anonymous poster hash: 472a1...deb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige! Anonymous poster hash: eecba...e12 Åhh, herregud! Anonymous poster hash: e303d...fdd Men det er jo sant. Burde ikke barnets helse stå i fokus? Tipper hi bare troller etter alle trådene om kjønn her inne så er det tydeligvis et tema som engasjerer. Anonymous poster hash: 3d773...044
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige! Anonymous poster hash: eecba...e12 Åhh, herregud! Anonymous poster hash: e303d...fdd Men det er jo sant. Burde ikke barnets helse stå i fokus? Tipper hi bare troller etter alle trådene om kjønn her inne så er det tydeligvis et tema som engasjerer. Anonymous poster hash: 3d773...044 Men hvordan vet du at det ikke gjør det? Nå var det ikke barnets helse HI tok opp her Anonymous poster hash: e303d...fdd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 du bürde glede deg over gutten!!! Jeg har en av hver, jenta kom først. Alle gledet seg SÅÅÅ på mine for ei jente.. ( noe jeg ikke skjønner hvorfor) . Men når jeg fikk gutten min.. åh himmel den nydelige gutten min. Han er så utrolig mamma gutt! han koser mer enn noen. Skryter meg opp i skyene over at jeg er verdens beste mamma, verdens søteste og at han elsker meg mer enn noe.. OG dette er gutten som er 3 år!!!! Som har snakket sånn siden han kunne prate... Jeg er så utrolig glad i gutten min, og ville ikke hatt noen jente for alt i verden!! ( jo, jenta mi er fantastisk også. Men gutten er MYE enklere å ha med å gjøre) Og skulle jeg fått en til, håper jeg på gutt!!! Tenk om barnet ditt hadde hatt en sykdom ? som du hadde fått vite idag....? vær stolt over gutten din. Han kommer til å gi deg utrolig mye glede i livet.. ( og ikke så mange bekymringer mtp på jenter i puberteten haha...) Åh, stakkars jenta di. Tydelig at du foretrekker gutten Anonymous poster hash: 4ec0f...ce2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #21 Skrevet 27. juni 2014 Jeg kan lage en lang liste over fordelene ved å ha gutt, men akkurat nå, det viktigste er at du omstiller deg selv og kommer over skuffelsen. Dette vil gå bra, du vil elske barnet ditt like høyt som om det var en jente, og om noen månede vil du lure på hvorfor i all verden du var skuffet. Det er menneskelig å danne seg et bilde av fremtiden, men blir det feil, må man bare komme seg videre og bli glad for det man får. Jeg er forøvrig rimelig sikker på at du er først og fremst glad for at babyen er frisk. At de som ikke klarer å få barn blir fornærmet over skuffelsen din er leit, men det får så være. Jeg bruke 4 år på å bli gravid selv, og tenker at alle er forskjellige også ift forventninger knyttet til graviditet og morsrollen. Her gikk det meste ikke helt etter planen, men sånn er livet. Anonymous poster hash: f9de8...ebb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #22 Skrevet 27. juni 2014 Vær glad og takknemlig for at du i det hele tatt er gravid du, ikke alle er like heldige!Anonymous poster hash: eecba...e12 Åhh, herregud! Anonymous poster hash: e303d...fdd Herre meg Gud hva da??? Hvis ikke du er moden nok til å skjønne at dette er sårende for de som sliter med å få barn, så kan du ta deg en bolle altså!!!Jeg gjentar: vær takknemlig for at DU i det hele tatt er gravid, slutt og syt!Anonymous poster hash: eecba...e12 Jeg er ikke HI og jeg er også langtidsprøver, men det er da seriøst ikke HI sin feil at jeg ikke kan få barn. Surmaga kommentarer fra barnløse er bare utrolig fjernt! Anonymous poster hash: e303d...fdd Nei, det er ikke hi sin skyld at de som prøver sterkt ikke får barn, men jeg har likevel lov å si at jeg syntes det er en skam at man blir skuffa når kjønnet ikke tilsvarer til forventningene! Anonymous poster hash: eecba...e12
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #23 Skrevet 27. juni 2014 Ja det er helt sikkert feil! Stikk og handle jentetøy. Anonymous poster hash: 77d94...b74
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #24 Skrevet 27. juni 2014 Du får adoptere bort gutten til noen som vil ha ham da. Anonymous poster hash: 81f28...262
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #25 Skrevet 27. juni 2014 Hi du er tett i pappen . Du kommer forresten til å få kun gutter. Så innstill deg nå på å leve med kun sønner og kom over det. Anonymous poster hash: 18371...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå