Gå til innhold

hva gjør jeg med madrassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 åringen tisset seg ut i sengen i natt. 1. Gang han har gjort det siden han var tre år. Men den gang hadde jeg sikret med underlag. Overmadrassen her er 2 x 2 meter. :/ hvordan får jeg den ren?

Anonymous poster hash: e883a...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk det bare i overmadrassen? eller i madrassen under også? det jeg har gjort når vi har hatt uhell er å få dratt av trekket så fort som mulig - vasket godt hvis det har kommet på det innenfor trekket, så har jeg vasket trekket på finvask. Står at det ikke skal vaskes, men mine trekk har sett like fine ut etterpå, så har gått fint. Bruker Milo. Vår overmadrass er en slags skumgummi som har hull i seg, denne har jeg lagt over tørkestativet og satt den så langt mot dusjen jeg har fått til, så har jeg spylt godt. Overmadrasstrekket på vår seng kan vaskes, så det slenger jeg inn i maskina på 40 grader. Vår eldste er fem, men jeg har fremdeles tisselaken på hovedmadrassen og kommer til å ha det lenge. Det har skjedd ett uhell nå etter veldig lang tid som helt tørr og jeg tenkte også på evt. plutselig oppkast - veldig greit å slippe å få det i madrassen.

Anonymous poster hash: d0988...28b
Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: e883a...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...