Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #26 Skrevet 27. juni 2014 Vi skal ha bakt potet idag, med bacon, mais og rømme. Sommermat<3 Anonymous poster hash: 9007a...234
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #28 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er superforkjølet, så smaker ingenting. Tenke å lage kruttsterk taco i håp om å kjenne hvor godt det er. Anonymous poster hash: 5c646...ebc
Bonna Skrevet 27. juni 2014 #29 Skrevet 27. juni 2014 Vi skal grille, så det blir grillspyd, maiskolber og pølser.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #30 Skrevet 27. juni 2014 Taco :-) Anonymous poster hash: c0bdf...a2b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #32 Skrevet 27. juni 2014 Burger king med sjokoshake Anonymous poster hash: 63565...802
3 i april Skrevet 27. juni 2014 #34 Skrevet 27. juni 2014 Skal ga besøk av venninnegjengen å da blir det bakt potet , masse smågodt, chips og annet godt
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. juni 2014 #36 Skrevet 27. juni 2014 Mann og barn skal ha pizza. Jeg skal ha karbonadedeig, salat, ost og litt saus.
MammantilNurket Skrevet 27. juni 2014 #37 Skrevet 27. juni 2014 Vi skulle egentlig ha reker, men det skar seg. Ble Pizza Bianco - not my best work. Må definitivt gjøre noen justeringer. Det var omtrent som å stikke tungen ut av vinduet ...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #38 Skrevet 27. juni 2014 Akkurat spist hjemmelaget pasta bolognese (inkludert hjemmelaget spaghetti), overstrødd med fersk basilikum og parmesan. Nam nam! Anonymous poster hash: b49a7...848
frk Nilsen Skrevet 27. juni 2014 #39 Skrevet 27. juni 2014 Vi skulle egentlig ha reker, men det skar seg. Ble Pizza Bianco - not my best work. Må definitivt gjøre noen justeringer. Det var omtrent som å stikke tungen ut av vinduet ... Tips ti pizza bianco: en del lettrømme, en del most feta, en del philadelphia - hvitløk, chili, urter som behager resten av tilbehøret (koriander til kylling, basilikum til serrano) Diverse oster, selbu blå funker finfint med litt revet jarlsberg/norvegia/sveitser. Toppen: marinert kylingfilet, rødløk, bakt paprika. Eller, serrano/parma, cherrytomater, sjalottløk. Pleier å ta på spekeskinka når jeg setter den i ovnen, da blir den sprø og god
frk Nilsen Skrevet 27. juni 2014 #40 Skrevet 27. juni 2014 Hjemmelaget pizza er et must på fredag Har to i ovnen nå, en med pepperoni, rødløk og cherrytomater og en med kylling, westfaler og bakt paprika.
MammantilNurket Skrevet 27. juni 2014 #41 Skrevet 27. juni 2014 Vi skulle egentlig ha reker, men det skar seg. Ble Pizza Bianco - not my best work. Må definitivt gjøre noen justeringer. Det var omtrent som å stikke tungen ut av vinduet ... Tips ti pizza bianco: en del lettrømme, en del most feta, en del philadelphia - hvitløk, chili, urter som behager resten av tilbehøret (koriander til kylling, basilikum til serrano) Diverse oster, selbu blå funker finfint med litt revet jarlsberg/norvegia/sveitser. Toppen: marinert kylingfilet, rødløk, bakt paprika. Eller, serrano/parma, cherrytomater, sjalottløk. Pleier å ta på spekeskinka når jeg setter den i ovnen, da blir den sprø og god Tusen takk, snille deg Dette er kopiert og lagret!Pizzaen ble kjemperar: for det første må det ha vært noe rart med gjæren. Deigen hevet til astronomiske dimensjoner. Den fortsatte og heve mens jeg trykket den ut på platen og bunnen ble skikkelig TYKK. Jeg brukte Tine Kremost og Crème fraische (smaker ingenting) med gressløk, sjalottløk og hvitløk, samt litt bacon, cherrytomater og ost på toppen. Tomatene var pizzaens høydepunkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå