Gå til innhold

Hva skal dere ha til fredagsmiddag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha bakt potet idag, med bacon, mais og rømme. Sommermat<3

Anonymous poster hash: 9007a...234
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferske reker!!! :) mmmmmm

Skrevet

Jeg er superforkjølet, så smaker ingenting. Tenke å lage kruttsterk taco i håp om å kjenne hvor godt det er.

Anonymous poster hash: 5c646...ebc
Skrevet

Vi skal grille, så det blir grillspyd, maiskolber og pølser.

Skrevet

Taco :-)

Anonymous poster hash: c0bdf...a2b

Skrevet

Kyllingwok og ris.

Skrevet

Burger king med sjokoshake :)

Anonymous poster hash: 63565...802
Skrevet

Skal ga besøk av venninnegjengen å da blir det bakt potet , masse smågodt, chips og annet godt :D

Skrevet

Mann og barn skal ha pizza. Jeg skal ha karbonadedeig, salat, ost og litt saus.

Skrevet

Vi skulle egentlig ha reker, men det skar seg.

Ble Pizza Bianco - not my best work. Må definitivt gjøre noen justeringer. Det var omtrent som å stikke tungen ut av vinduet ... :P

Skrevet

Akkurat spist hjemmelaget pasta bolognese (inkludert hjemmelaget spaghetti), overstrødd med fersk basilikum og parmesan. Nam nam!

Anonymous poster hash: b49a7...848

Skrevet

Ble Pizza Bianco - not my best work. Må definitivt gjøre noen justeringer. Det var omtrent som å stikke tungen ut av vinduet ... :P

Tips ti pizza bianco: en del lettrømme, en del most feta, en del philadelphia - hvitløk, chili, urter som behager resten av tilbehøret (koriander til kylling, basilikum til serrano) Diverse oster, selbu blå funker finfint med litt revet jarlsberg/norvegia/sveitser. Toppen: marinert kylingfilet, rødløk, bakt paprika. Eller, serrano/parma, cherrytomater, sjalottløk. Pleier å ta på spekeskinka når jeg setter den i ovnen, da blir den sprø og god ;)

Skrevet

Hjemmelaget pizza er et must på fredag ;)

Har to i ovnen nå, en med pepperoni, rødløk og cherrytomater og en med kylling, westfaler og bakt paprika. 

Skrevet

Tips ti pizza bianco: en del lettrømme, en del most feta, en del philadelphia - hvitløk, chili, urter som behager resten av tilbehøret (koriander til kylling, basilikum til serrano) Diverse oster, selbu blå funker finfint med litt revet jarlsberg/norvegia/sveitser. Toppen: marinert kylingfilet, rødløk, bakt paprika. Eller, serrano/parma, cherrytomater, sjalottløk. Pleier å ta på spekeskinka når jeg setter den i ovnen, da blir den sprø og god ;)

Tusen takk, snille deg :) Dette er kopiert og lagret!

Pizzaen ble kjemperar: for det første må det ha vært noe rart med gjæren. Deigen hevet til astronomiske dimensjoner. Den fortsatte og heve mens jeg trykket den ut på platen :P og bunnen ble skikkelig TYKK. Jeg brukte Tine Kremost og Crème fraische (smaker ingenting) med gressløk, sjalottløk og hvitløk, samt litt bacon, cherrytomater og ost på toppen. Tomatene var pizzaens høydepunkt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...