Gå til innhold

Synes dere dette er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god gutte-venn, ingenting seksuelt. Vi har vokst opp sammen og vi har begge våres familier. Vi møtes ofte som familier, men snakker også på tomannshånd. Han er en jeg kan si alt til og han sier alt til meg. Han har barn som er større en mine og når det gjelder mine barn så er han nesten like engasjert som med sine egne. Greia er at han ikke direkte legger seg bort i ting, men han sier feks at sånt og sånt ville han gjort. Han gneler ikke på det så jeg har halt frem til nå sett på det som gode råd, men i går rørte han ved et litt sårt emne, vaksiner. Han sier ting på en slik måte at når han snakker så er det veldig lett å være enig med han. Vi har vært/er veldig usikre hvordan vi vil gjøre det med vaksinene. Nå føler jeg han kom med fasitten på hvordan vi burde gjøre det. Men etterpå så slår det meg, er det egentlig greit at han i det hele tatt kommer med råd på denne måten. Blir jeg manipulert? Off, nei jeg tror ikke det.

Hvordan ville dere reagert på dette?

Anonymous poster hash: e127a...965
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si ut fra at jeg ikke vet hvordan han ordlegger seg.  Men don`t get me started on vaksiner til barn...

Anonymous poster hash: 1e272...990
Skrevet

Ja, det er greit å komme med råd og si hva man mener, men du trenger ikke følge alle råd du får.

Anonymous poster hash: 99ff5...511
Skrevet

Synes han høres super ut jeg :) 

Anonymous poster hash: 5109a...b15
Skrevet

Selvsagt er det greit å komme med råd og egne meninger når man diskuterer en sak.

Du står jo fritt til å ta dine ene avgjørelser.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tenker at det bør være greit med "klar tale" fra gode venner, men kanskje ikke nødvendigvis fra en kollega ved kaffemaskinen.

Skrevet

Du velger jo selv, ser ikke problemet. Er det forbudt å komme med synspunkter og råd til vennene sine? I såfall er du den rare..

Anonymous poster hash: a612f...785
Skrevet

Manipulert?

Han gir jo bare sin mening.

(Og vaksiner ungene dine! Ingenting å lire på!)

Anonymous poster hash: e52dc...801

Skrevet

Dere har nok rett, han er super, det er bare dette med vaksiner som er litt vel sårt emne for meg.

Anonymous poster hash: e127a...965
Skrevet

Vaksiner er jo blitt mer betent å diskutere enn politikk og religion! Bare unngå disse temaene da, problem solved.

Anonymous poster hash: 59b75...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...