Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har e resept ringe apoteket og be de sende medesin til butikken? Oslo jente på tur og glemt medesin . Anonymous poster hash: e0fcc...a76
☆☆☆ Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Mange stader er det ikkje apotek, og ein butikk i området har til oppgåve å distribuere leveransar frå apoteket. Dei ser berre at namnet på legitimasjonen din matchar det på den lukka posen og krev inn beløpet som står på. Er oppvokst med slik ordning. Alt bestillt før kl 13 kunne hentast etter kl 15. Endret 27. juni 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har e resept ringe apoteket og be de sende medesin til butikken? Oslo jente på tur og glemt medesin . Anonymous poster hash: e0fcc...a76 Hvis du har e-resept kan du gå på hvilket som helst apotek å få medisinen din. Anonymous poster hash: 04ec2...3af
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 MedEsin? Oslo jente? Helt seriøst altså? Uff! Anonymous poster hash: adf36...8dc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Det et 25 mil til apoteket. Derfor har de apotek i butikk . Jeg har e resept ringe apoteket og be de sende medesin til butikken? Oslo jente på tur og glemt medesin . Anonymous poster hash: e0fcc...a76 Hvis du har e-resept kan du gå på hvilket som helst apotek å få medisinen din. Anonymous poster hash: 04ec2...3af Anonymous poster hash: e0fcc...a76
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Apotekutsalg. Fungerer på samme viset som apoteket, men medisinene dine sendes dit. Mange plasser har det slik Anonymous poster hash: af42b...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå