Gå til innhold

Blir du tent av politimenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 😛😛😛gleder meg til nattpatruljen begynner igjen 👮

Anonymous poster hash: 845c4...b74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hvis de er muskuløse, kjekke....da blitår de ytterligere kjekke i uniform

Anonymous poster hash: 4c32c...174

Skrevet

Brannmenn er hakket heitere ☺️

Skrevet

Bare hvis de er muskuløse, kjekke....da blitår de ytterligere kjekke i uniformAnonymous poster hash: 4c32c...174

Signerer denne :) Kjekke, muskuløse menn blir litt heitere når de trekker i uniform ala politi, brannmann, militær, leger osv ;)

Skrevet

mer enn noe annet i verden. Hehe.... pokker jeg vil leke med en politimann

Anonymous poster hash: 731d3...f92
Skrevet

Oh yes:)

Anonymous poster hash: ed010...c8d

Skrevet

Jeg hadde en blind-date med en politimann en gang..

Det var dårlig deal.. Ingen muskler, dunbart og en snål aksent. Han var asiater i tillegg, noe han ikke hadde fortalt.. Kjipt.. (altså, har ikke noe imot asiatere generelt, jeg bare vil ikke date de).Måtte be han om å gå til slutt.. Fikk en drøss med meldinger i ettertid om at han var blitt så glad i meg og .. ja huff.. 

Anonymous poster hash: 20c6e...8da
Skrevet

Det er vel helst uniformen..

Anonymous poster hash: 12b44...00a

Skrevet

Uff nei. 

Skrevet

NEI, de fleste virker så tørre og straite...

Anonymous poster hash: a95f7...5e8
Skrevet

Kun Olav !

Anonymous poster hash: b0287...832

Skrevet

Noen menn blir kjekkere i uniform. Politi, brannmann, ambulanse, kokk og elmontørerer faktisk ;)

Anonymous poster hash: dc7f9...a68

Skrevet

Nei, mannen min er ikke politi....

Skrevet

Var sammen med en skikkelig digg politimann et er år. Kjekk som søren og en en herlig kropp..han er vel den heteste jeg noen gang har vært sammen med. Sill og grei var han og.. Man han hadde en irriterende egenskap, han var gjerrig! Veldig opptatt av penger og syntes nok det var kjipt at jeg som hadde jobbet ett år etter utdanning tjente over 500 000, mens han som hadde jobbet i 7 år tjente under 400 000.

Er nå gift med en mye kulere kar, ikke så veltrent som mr politi, men utrolig deilig å være sammen med en som ikke er gjerrig! Jeg ble litt sprø av å følge med på hver krone om hvem som hadde betalt hva, det ble derfor slutt..

Anonymous poster hash: eef0d...45a

Skrevet

Syns absolutt menn er digg i uniform. Men det kommer jo ann på mannen inni!!

Har min egen politimann hjemme og i sommeruniformen til politiet kunne han fått seg noe når som helst tror jeg :)

Anonymous poster hash: 96d11...62e

Skrevet

Kun Olav !

Olav?

Anonymous poster hash: 845c4...b74

Skrevet

Ja desverre... ;)

Vært borti både en politi kar og suuuuuuuperHEITbrannmann ...OH LORD ;)

Ingen av de var noe potensielt kjærestemateriale, men morro var det!

Har en deilig mann nå som jobber i Nordsjøen nå og trenger slettes ikke mer enn det❤️

Han er veldig fornøyd med meg hvertfall når jeg skal på jobb og tar på meg flyvertinneuniformen, hihihihihihhhiiiiiiiiiii ;)

Anonymous poster hash: ab343...dce

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg var sammen med en politimann i nesten 3 år. Han var muskuløs, kjekk - rett og slett HOT.....men utro flere ganger😔

Skrevet

Var sammen med en skikkelig digg politimann et er år. Kjekk som søren og en en herlig kropp..han er vel den heteste jeg noen gang har vært sammen med. Sill og grei var han og.. Man han hadde en irriterende egenskap, han var gjerrig! Veldig opptatt av penger og syntes nok det var kjipt at jeg som hadde jobbet ett år etter utdanning tjente over 500 000, mens han som hadde jobbet i 7 år tjente under 400 000.

Er nå gift med en mye kulere kar, ikke så veltrent som mr politi, men utrolig deilig å være sammen med en som ikke er gjerrig! Jeg ble litt sprø av å følge med på hver krone om hvem som hadde betalt hva, det ble derfor slutt..

Anonymous poster hash: eef0d...45a

Hehe, politi med 7 års ansennitet tjener mer enn 400 000 altså...

Anonymous poster hash: c533e...588

Skrevet

Nattpatruljen Olav vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...