Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Er gravid og har en mann som jobber i utlandet. Han er fire uker borte og fire uker hjemme. Han mener at han trygt kan reise på jobb til Korea(!!!) fra jeg er i uke 36-38, for så å jobbe i en norsk by som er 6 timer unna med bil fra uke 38-40. Hadde dere sendt mannen til Korea fra uke 36-38? Jeg mener han burde holde seg innenlands eller mye nærmere de siste fire, hvert fall 3, ukene. Er 2.gangsfødende, og hadde ikke veldig lang fødsel første gang.. Hilsen nervøse meg:/ Anonymous poster hash: 678fe...3a4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Hadde avtalt med ei venninne el moren min og gitt litt faen i gubben. Vil han absolutt jobbe så langt unna så tett opp mot fødsel, så må han nok regne med å gå glipp av den også. Anonymous poster hash: 82c3a...eba
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Du kan jo ikke be mannen holde seg hjemme allerede fra uke 36. Han må jo ivareta jobben sin. Anonymous poster hash: 28ab9...74b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Men kjære deg, mannen har vel forpliktelser i forhold til arbeidsgiver, han kan jo ikke bare bli hjemme fra jobb. Så lenge han har en jobb som innebærer den typen reiser, hadde jeg heller belaget meg på å ha med noen andre i tilfelle fødselen skjer når han er borte. Anonymous poster hash: 6f505...a2c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Lite man kan gjøre der altså. Kjenner folk som har født alene i uke 35 siden faren var på jobb i andre deler av landet. Det gikk helt fint det altså, men skjønner at det kan være kjipt. Anonymous poster hash: 1622a...07d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Har forresten et høyrisikosvangerskap. Og firmaet mannen jobber i har kontorer i to norske byer (5 og 3 timer unna) i tillegg til Korea. Jeg syns han burde be sjefen sin om å få neste jobbtur til en av byene her til lands. Er det for mye forlangt? HI Anonymous poster hash: 678fe...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå