Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Ønsker meg en lett jakke som jeg kan bruke nå som det ikke er så veldig varmt her jeg bor. En uten noen slags fòr og ikke parkas, skinn eller sånn tynn boblejakke som er populært nå. Parkas blir for lang og de andre for tykke. Har vært innom Cubus, Kappahl, Vera Moda, H&M og b.young i dag, og fant ikke. Har sjekket Zalando, Lindex og Ginatricot på nettet men fant ingen jeg likte der. Vi ha den enkel og kommer nok til å ha den åpen, så vil ha åpningen på midten (ikke på siden) og uten knyting i livet. Ikke så nøye om det er glidelås eller knapper. Noe ala dongerijakker men ikke av dongeri I svart, brun, grønn, mørkeblå eller noe sånt. Ikke f.eks knall gul med andre ord. Under 1000kr. Har en som er perfekt men den har blitt for liten (og finner den ikke, er ute i boden) Jobber med saken, gått ned 5 kg den siste mnd. Så forhåpentligvis passer den til neste år! Takk for svar! Anonymous poster hash: b77e8...b3b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Hmm..kan hende at jeg ikke ble ferdig å se på Zalando, er litt glemsk.. Anonymous poster hash: b77e8...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå