Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ned i støvlene tom:

 

Torsdag forrige uke handlet jeg på salget til Ugly Childrens Clothing - intet sett.

Mandag denne uke handlet jeg på salget til Gudrun Sjøden - kom i dag :)

 

Så da er jeg klar for strandliv i allefall, unga får bli hjemme da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, det var jo noe jeg lurte på:

 

Hvor lenge kan en pakke ligge på posten før den returneres? Hvis uglypakken ikke kommer før vi reiser på ferie så drøyer det jo til jeg får hentet den... Må jeg skaffe postvakt?

Gjest beef sister
Skrevet

14 dager (hvis ting ikke har endret seg siden jeg flyktet landet) - men det er mulig du kan få til en særavtale hvis du spør pent på postkontoret.

 

Har Gudrun strandklær også? Fikk jeg ikke med meg da butikken ble oppsøkt.

Skrevet

Sommerens beste overskrift!

Hva har du gjort på Gudrun, da? *nysgjerrig*

Ja, to uker og så retur er standard ennå tror jeg.

Skrevet

14 dager er normalen, men mener de utvider hentefristen til 3 uker i fellesferien. Sjekk på ditt lokale postkontor for å være helt sikker :)

Skrevet

Jasså, det var klede dette dreide seg om. Hmm..

 

Kjekt med noko nytt :)

Skrevet

Og jeg som trodde dette handlet om vold mot mindre pene barn :D.

 

Jeg ønsker meg forøvrig sommerkjole i empiresnitt, litt snill mot magen, men finner ingen.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Oh, den kjolen var fin! :)

Ellers må jeg si meg enig med Luten, sommerens beste overskrift ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...