bIomstre Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Ned i støvlene tom: Torsdag forrige uke handlet jeg på salget til Ugly Childrens Clothing - intet sett. Mandag denne uke handlet jeg på salget til Gudrun Sjøden - kom i dag Så da er jeg klar for strandliv i allefall, unga får bli hjemme da...
bIomstre Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2014 Å ja, det var jo noe jeg lurte på: Hvor lenge kan en pakke ligge på posten før den returneres? Hvis uglypakken ikke kommer før vi reiser på ferie så drøyer det jo til jeg får hentet den... Må jeg skaffe postvakt?
Gjest beef sister Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 14 dager (hvis ting ikke har endret seg siden jeg flyktet landet) - men det er mulig du kan få til en særavtale hvis du spør pent på postkontoret. Har Gudrun strandklær også? Fikk jeg ikke med meg da butikken ble oppsøkt.
sug lut Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Sommerens beste overskrift! Hva har du gjort på Gudrun, da? *nysgjerrig* Ja, to uker og så retur er standard ennå tror jeg.
bIomstre Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2014 Med 14 dager skal det gå akkurat! Men satser på det kommer ila neste uke. Jau da, badetøy og greier finner du under tilbehør. Tok dog ikke sjans på å netthandle det, men tenkte denne skulle bli årets strankjole: http://edge-cache-cdn.gudrunsjodenfiles.com/ui/product_images/product/medium/42709_42709-09.jpg Så nå mangler jeg bare råsa hatt
ms.Pond Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 14 dager er normalen, men mener de utvider hentefristen til 3 uker i fellesferien. Sjekk på ditt lokale postkontor for å være helt sikker
☆☆☆ Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Jasså, det var klede dette dreide seg om. Hmm.. Kjekt med noko nytt
Superdolly Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Og jeg som trodde dette handlet om vold mot mindre pene barn . Jeg ønsker meg forøvrig sommerkjole i empiresnitt, litt snill mot magen, men finner ingen.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Oh, den kjolen var fin! Ellers må jeg si meg enig med Luten, sommerens beste overskrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå