Gå til innhold

Pleier du å sende kort hjem til Norge på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slutta med det, er så mye svada man skriver uansett syns jeg. Er jo i søpla innen noen uker uansett.. :)

Anonymous poster hash: 0fe1e...fd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er et av mine prinsipper.

Skrevet

Er jeg i Spania sender jeg ikke kort hjem til Norge akkurat, men har sendt til foreldre og besteforeldre et par ganger jeg har vært på andre siden av kloden.

Skrevet

Sender til min mormor :)

Skrevet

Ja, sender kort til mine gamle foreldre. De synes det er stas, selv om vi som regel alltid kommer hjem før de får kortet i postkassa.

Sender ev også til ungene hvis jeg skal være borte i ei uke eller mer.

Anonymous poster hash: f1d6c...9d7

Skrevet

Vi har begynt å bruke Posten sin postkort app. Da kan ungene sende kort med bilde av seg selv og kortet ligger i postkassen 2-3 dager etter du har lagt det. Så enkelt og greit å bare laste bildene opp i app'en og så produserer og sender Posten kortet. Besteforeldre blir alltid like glade for å få slike kort. Koster 20,- pr kort, men du slipper å handle kort, frimerker og poste det.

Anonymous poster hash: ce2a6...3b0

Skrevet

Sender til min bestemor og ungene sender til sine venner. Det er stas å få postkort.

Skrevet

Ja, sender til bestemor, og iblant til et par venninner, mi mor, min far og søster

Skrevet

Sender alltid kort, og mange av dem også, og ikke bare fra utlandet eller bare fra ferier.

Skrevet

Tja, vel. Typiske reisekort fra ferier har mistet litt av sjarmen når jeg oppdaget at de kom frem tre uker etter oss :-p Men joda, sender gjerne kort altså. 

Skrevet

Til noen få...mamma og de som setter pris på sånnt

Anonymous poster hash: a11b7...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...