Gå til innhold

Freddaselsk - tjuvstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

- campingstol

- grilldress

- masse mynte inhøstet

- gode kollegaer

- barnevakt til langt utpå lørdan

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Siste arbeidsdag før 5 uker fri
- Skal ha kosekveld med en venninne
- Stod opp tidlig nok! 
- Har fortsatt verdens beste datter og hund :D

Skrevet

Ah, endelig endelig fredag! Lenge siden det har vært så vesentlig å komme seg til helga, kjenner jeg.

Elsk, ja, la meg se:

*Peon-duft i hele huset

*Ferdigvanna blomsterbed så selv rhododendronen må være fornøyd (den er drikkfeldig)

*Ingen kjeller som er fylt med vann

*Massasjestol

*Selv om det ser rotete ut akkurat nå er det sånt rot som går kjapt, og så en støvsugings, og så er det helgefint

*Fredelig helg i sikte - alle helger har vært tjåkka fulle

Men den største elsken av alle: Alle kolleger som tar ferie i dag så jeg kan jobbe i fred. (Litt dumt med de fine som også tar ferie, selvsagt, men den skal jeg leve med.)

Skrevet

-Fint ver

-Får besøk av ei svigerinne i formiddag, vi skal nyte dei nye hagemøblane som vart skrudd saman i går kveld.

-Fekk nyte ein lys våken baby i to timar i natt.

Skrevet

- Slipper å vanne på noen dager

- Unngikk vannskader hjemme

- Helg snart

- Bare fire arbeidsdager igjen før ferie

Skrevet

Sol (jeg vet at jeg gjentar meg selv, men det vil jo ingen ende ta❤️)

Jordbær

Lunsj hos gode mamma'n min

Maxi kommer på helgebesøk

Bursdagsselskap til skjønne niese og jeg har ny kjole.

Nedtelling til avreise

Feriepenger og skattepenger på konto er en god følelse. Greit å være hjemmeværende, men selvfølelsen man får av å ha 'egne' penger skal man ikke kimse av, selv om den andre part aldri lar seg merke med å være eneforsørger.

Nevnte jeg at det er sol??☀️

Skrevet

Denne helga blir det både elsk og litt, kanskje ikke akkurat hat, men litt tja..:

Helt klart elsk: Helg. Det er alltid kjærkomment. Vi skal også ut og spise på lørdag, og det gleder jeg meg til.

Aberet er at vi får svigers ++ på overnatting hele helga og over til mandag. De er søte og snille, det er ikke dem det er noe galt med. Det er meg. Jeg trenger en helg med tusleformegselv - tempo, og ikke vertinnesomdiskeropp - fart. Orker ikke. Problemet er at det er nesten mer slitsomt om noen andre skal romstere på mitt kjøkken. But,but...det blir sikkert bra.

Skrevet

Elsk:

Godt i gang med nytt strikkeprosjekt.

Greit vær, ikke direkte sol, men jeg trenger ikke fyre heller.

Fjortenåringen er vel framme hos vertsfamilien og har det bra på språkreise. Jeg mottar entusiastiske snaps og facebookmeldinger.

Hat:

Savner fjortenåringen!

Skrevet

Elsk

Kjolefredag

Jordbær på jobb

Hvitvin på kjøl

Pizza i sikte

Penger på konto

Hat

Kommer ikke på noe :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Kjolefredag

Selvpleiedag

Kaffe

Sol

Nye blomster på bordet

Helg med fantastiske familien min

:)

Skrevet (endret)

Elsk:

Fiiiine kolleger som støtter og stiller opp! 

Jobbmulighet fortsatt ikke helt ute av bildet

Sol og opphold hele dagen for første gang på flere uker

Hat:

Usikker på om jeg vil ha jobben, og har ingen å snakke om det med (for alle mener at "selvsagt skal du ta den, det er en once in a lifetime sjanse!") Red: for en som meg altså, uten relevant utdanning eller erfaring ;) 

Endret av mama foodie
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Hat:

Usikker på om jeg vil ha jobben, og har ingen å snakke om det med (for alle mener at "selvsagt skal du ta den, det er en once in a lifetime sjanse!") Red: for en som meg altså, uten relevant utdanning eller erfaring ;)

Hva er det som gjør at du blir usikker da?

Skrevet

Hat:

Det er en krevende stilling -med minimal opplæring- som krever langt over 100%-uker den første tiden. Og jeg er gravid og i varierende form, pluss at jeg har en familie hjemme jeg gjerne skulle sett innimellom. Det er noen av tingene. Resten kan jeg ikke gå inn på her. 

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Hat:

Det er en krevende stilling -med minimal opplæring- som krever langt over 100%-uker den første tiden. Og jeg er gravid og i varierende form, pluss at jeg har en familie hjemme jeg gjerne skulle sett innimellom. Det er noen av tingene. Resten kan jeg ikke gå inn på her.

Jeg ser vanskelighetene med å bestemme seg for å ta jobben etter hva du sier her, uten tvil! Håper du finner ut av det og finner en løsning du kan føle deg trygg på selv :)

Skrevet

Hat:

Jeg ser vanskelighetene med å bestemme seg for å ta jobben etter hva du sier her, uten tvil! Håper du finner ut av det og finner en løsning du kan føle deg trygg på selv :)

Takk! :) Det ordner seg nok på en eller annen måte ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...