Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 I kveld trodde jeg det klikket for meg! Babyen min er 5 mnd.. Han må ammes i søvn. Legges for kvelden i 20- tiden, ammes i søvn og kan noen ganger deretter legges i sin seng.. Han våkner deretter opp myyyye, for pupp. Han suger noen tak også sovner han. Tar jeg bort puppen våkner han. Jeg hadde mest lyst å dra min vei i kveld, han holder på slik heeeele natta, og jeg får aldri en kveld hvor han kan sove litt lengre enn en time.. Om dagene sover han kun ved vogn i bevegelse. Er så sliten og lei...:-( smokk er ikke et tema, den nekter han!:-( Anonymous poster hash: 83121...8f2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Hovedgrunnen her er nok at han ikke finner søvnen selv. Og det å lære de det er ikke alltid så enkelt. Smokk er for mange en løsning, men vil de ikke, så vil de ikke. Har du forresten forsøkt flere typer? Hos mine var det til slutt Mam som ble godtatt. Eldstemann var 1 år når han omsider tok den. Og da ble det som å komme til en annen verden når det kom til søvn. Anonymous poster hash: d9e64...6b9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Ja huff, han gjør det sikkert for å være slem! Skamme seg! Anonymous poster hash: ece74...593
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Ja huff, han gjør det sikkert for å være slem! Skamme seg! Anonymous poster hash: ece74...593 jeg veeeet jo det så godt da! Og jeg gjør han jo såklart ikke noe! Går jo og bysser og bærer og nusser og synger.. Anonymous poster hash: 83121...8f2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Slik er det å være mamma! Anonymous poster hash: 3bbb9...0a7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Jeg tror pappan må komme inn på banen nå..! Evt begnne med mat,slik at poden din er mett når han legger seg. amm han før han legger seg og så kan pappan legge han i senga og gå til han når han våkner.Kommer du vil han bare ha mat,og gir du han ikke mat så blir han jo helt forvirret stakkars,så nå må pappan trø til! Anonymous poster hash: 71921...557
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Herregud, for noen dustesvar! Det er da lov å være sliten!! Man blir jo kokko når man aldri får sove! Yngste min var refluxbaby og jeg holdt seriøst på å klikke av søvnmangel! All mulig sympati herfra! Enig med hun over her i at pappa'n må på banen. Lykke til og hold ut, det går heldigvis over til slutt! Anonymous poster hash: e9413...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå