Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Lurer på om det har klikket for meg om dagene. Jeg tenker bare på sex og blir kåt av alle pene menn jeg ser. Er i fast forhold og ville aldri klart å være utro, men samboeren min bryr seg kun om fotball og data...skikkelig turn-off med andre ord.... Når vi endelig har oss, er det uten lidenskap og kjedelig som bare f! Har så lyst å bli tatt skikkelig og nyyyyte en lang sexakt. Er så utrolig frustret! Vi er begge midt i 20-åra. Klarer ikke å tenne på ham lengre... Vi har tre barn og de to yngste blir øyeblikk 1 år. Føler at det er på tide å bli litt lidenskapelige med hverandre i gjen, Er det meningen at det skal være sånn over lengre tid? Noen andre som har vært i samme situasjon og har noen gode råd? Blir helt stresset av å tenke på at dette liksom skal vare livet ut og være så utrolig kjipt... Er det kanskje noe galt med meg siden keg er konstant stupkåt? Håper på mange svar og jeg lover at dette er dønnseriøst! Beklager bruk av grisete ord og vulgært språk 🙊 Hilsen frustrert frøken. Anonymous poster hash: 61ffe...f54
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Ingen som har noen tips eller lignende opplevelser? Hjelp! Hi Anonymous poster hash: 61ffe...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå