Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hun nærmer seg 3, men virker ikke klar enda. Broren var 3,5, så litt sen han og. Anonymous poster hash: b6458...f84
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Min var 4. Hun var bare ikke klar:) Alt til sin tid:) Anonymous poster hash: 8fef0...0c4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Min var 2,5, men jeg vet om flere småjenter som nettopp har fylt tre, eller som fyller tre i løpet av sommeren nå, som fortsatt bruker bleier. De er så forskjellige. Ikke stress, gjør et forsøk eller to i sommer, og går det ikke, så blir det litt senere. Anonymous poster hash: 90429...ba0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har fire barn, to jenter og to gutter. Bleieslutt var tøffest for den ene jenta, hun sluttet da hun var 3,5 år! Hun var rett og slett ikke klar før det, hun klarte ikke slappe av. Var helt anspent og holdt seg fast i doen uten å klare slippe "knipen". Måtte hun tisse klarte hun jo å knipe igjen, men da hun kom på do klarte hun ikke slappe av så tisset faktisk kom. Hun kunne holde seg så lenge at det ble bekymringsfullt. Prøvde sete på doen, hadde krakk foran doen, prøvde potte, men hun var anspent og sleit med å slippe seg løs... Men plutselig gikk det bare greit, først på potte og en ukes tid senere på do. Det er individuelle forskjeller på dette, ikke stress opp hverken deg selv eller ungen. La henne sitte litt på do eller potte, men sett på henne bleie så lenge det er nødvendig... Anonymous poster hash: 18b92...aef
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Akkurat slutta her, 3,5år. Hun ville ikke selv, men virket som hun aldri ble "klar", ville ikke gå på do, ville ikke ha truse på ol. Noen uhell første dagen, men ingen siden. En uke etter droppa vi nattbleien. Null uhell der heller, så hun var tydligvis klar Anonymous poster hash: 16511...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå