Gå til innhold

Hvis du føler deg helt crap en dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har en skikkelig dårlig dag, både er og ser sliten ut, fett hår, har ikke vært hos frisøren på evigheter, kjedelige klær og i tillegg har du lagt deg litt ut i det siste..

Du skal bare en kjapp tur innom butikken og kjøpe brød, så treffer du plutselig noen du ikke har sett på flere år. En ekskjæreste, gammel venninne, gammel klassekamerat e.l.

Hvordan reagerer du?

Anonymous poster hash: 30eb8...262
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvem det er...

Anonymous poster hash: d2103...494

Skrevet

Løper min vei fortere enn flink. Jeg gjorde det faktisk tidligere i dag, men jeg trøstet meg litt med at hun så verre ut enn jeg... 

Anonymous poster hash: dae06...71b
Skrevet

Løper min vei fortere enn flink. Jeg gjorde det faktisk tidligere i dag, men jeg trøstet meg litt med at hun så verre ut enn jeg... 

Fortere enn flint, skulle det stå.

Skrevet

Setter håret i hestehale slik at det ikke syns at håret er fett. Bråtar på lipgloss og klustrer på meg smilet. Et smil er det peneste, så det overstråler alt annet.

Anonymous poster hash: e1d4c...ad0

Skrevet

Jeg stikker! Har skjedd et par ganger, og et par ganger der jeg ikke kommer meg vekk og må bli stående som et takras og prate - gremmes da i flere dager etterpå.

:D

Anonymous poster hash: 7cc40...5ea

Skrevet

Setter håret i hestehale slik at det ikke syns at håret er fett. Bråtar på lipgloss og klustrer på meg smilet. Et smil er det peneste, så det overstråler alt annet.

Anonymous poster hash: e1d4c...ad0

Mjaaa, det var jo veldig fornuftig, men det ER jo ikke sant 😏

Anonymous poster hash: f0b57...57d

Skrevet

Jeg stikker! Har skjedd et par ganger, og et par ganger der jeg ikke kommer meg vekk og må bli stående som et takras og prate - gremmes da i flere dager etterpå.

:D

Anonymous poster hash: 7cc40...5ea

Samme her.....

Anonymous poster hash: 1091e...fdb

Skrevet

Jeg går aldri ut døra seende ut somm et dass,så denne problemstillinga kan jeg ikke ta stilling til...

Anonymous poster hash: ee497...8a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...