Gå til innhold

Inspirert.. Hva er galt med hvite tights ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bukser, for eksempel. Capribukser, shorts, jeans osv.

Anonymous poster hash: c8eda...559
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg skjønner ikke, hva skal man da ha på seg under tunikaer, store skjorter etc?

Anonymous poster hash: 1dec3...330

Bruk det du føler deg komfortabel med :)

Eneste gangen jeg syns tights ikke er ok er når de har korte overdeler til - uansett kroppsfasong. Og hvite tights viser mer enn svarte.

Skrevet

Syns tights er fint, jeg. :)

Skrevet

Hvorfor det ?Anonymous poster hash: 3b495...893

Fordi da vil andre tenke at du følger moten fra 2001 og at du ikke henger helt med. Tights uansett lengde og farge er uuuut nå.Anonymous poster hash: 13949...c3f
Er det virkelig noen som bryr seg?

Jeg har tights under oversized gensere og trives godt i det :)

Ja, men det er jo det eneste som er kult også. Det verste er hvit tights med blonde og en sånn engletunika over.

Anonymous poster hash: 13949...c3f

Hva er en engletunika?

Anonymous poster hash: fe1d6...a67

Skrevet

Åh, takk for påminnelsen! Favorittightsen min, den hvite knekorte, dog uten blonder, som jeg bruker under olaskjørt og sommerkjoler, og faktisk under bunaden om det er kaldt, begynner å bli utslitt, så jeg må få kjøpt meg en ny...

Skrevet

Åh, takk for påminnelsen! Favorittightsen min, den hvite knekorte, dog uten blonder, som jeg bruker under olaskjørt og sommerkjoler, og faktisk under bunaden om det er kaldt, begynner å bli utslitt, så jeg må få kjøpt meg en ny...

Hvorfor bruker du tights under skjørt og kjoler? :huh:

Anonymous poster hash: bcbdc...e39

Skrevet

ALT er galt med hvite tights!

Anonymous poster hash: ccb71...465

Skrevet

Ingenting, så lenge man er ballerina. Ellers bør den ikke brukes, i alle fall ikke som bukse. Under kjole er ok. 

Skrevet

Hvorfor bruker du tights under skjørt og kjoler? :huh:

Fordi noen kjoler og skjørt er litt kortere enn jeg er komfortabel med, og da "sper jeg på" med en tights slik at jeg er påkledd 5-10 cm til. I tillegg bor jeg i Norge, og det er ikke alltid at norsk sommer, eller friskluftsanlegget på jobben, egner seg for sommertøy. Jeg skal i hageselskap nå om noen få strakser, gradestokken sier 14,3 og det blåser, så jeg er iført fin sommerkjole, og under har jeg tights, som ikke synes fordi kjolen er lengre, og tynn ulltrøye. Jeg er med andre ord tilsynelatende sommerkledd, men holder meg allikevel varm. Heia sommeren!

Skrevet

Det er ikke fint! Verken som sylfide eller Labbetuss form.

Skrevet

Man må være PERFEKT for å gå med det. Og det hjelper ikke at rumpa SER perfekt ut når man står rett opp og ned i speilet. Det er når man går..da tyter rumpeballene seg sammen og herligheten vises - særlig i hvite tights. Ta video av deg selv gående bakfra før du går ut av huset i lyse tights!

Anonymous poster hash: 894e0...3f7
Skrevet (endret)

Å i dag har jeg på hvit rettunderkneete tights med en litt oversize overdel som går nedfor rumpa, spurte samboer om hva han syns, han sa bare namnamnam :)

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet med thights.

Er nesten høygravid og har en kort trang singletkjole jeg noen ganger bruker en mist på leggen svart tights til.

Anonymous poster hash: dfef5...79a

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Tights er sjeldent fint, enten de er grønne, gule, orange, svarte eller hvite.  Men ok, hvite er kanskje ekstra krevende og det er ekstra viktig å dekke rompa.  Tights og tunika eller store overdeler er ikke fint, i alle fall finnes det mye som er finere.

MEN - det er så behagelig å gå i, kanskje spesielt for oss som aller helst ikke skulle ha brukt dem, at jeg bærer min tights med glede.  Jeg skal til og med stå fram og tilstå at jeg av og til tar fram de gamle med blondekant også.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Tights er feil uansett. Det er kun for å svære forkleder/kjortler som dekker stor mage/store bryst, og med tights så blir man tykkere da de er elastiske  :(

Styggeste klesstilen jeg ser er tights og tunika - vær så snill stopp med det!!

Anonymous poster hash: 25e9c...322

Hva skal vi gjøre, vi som har hengehud på magen, delte magemuskler, men ellers er stramme og fine? Jeg får dessverre ingen dongeribukser over magen, gå i joggis på kontoret er uaktuelt, så her går det mye i tights og tunika/kjole. Og nei, jeg kan ikke bruke strømpebukse i stedet for i en landsdel der sommertemperatur sjeldent overstiger 10-12 grader. Det blir rett og slett for kaldt.

Skrevet

Hva? Er det ikke ok å bruke tights under skjørt, heller da?

Anonymous poster hash: fee87...8fe

Skrevet

Tights er feil uansett. Det er kun for å svære forkleder/kjortler som dekker stor mage/store bryst, og med tights så blir man tykkere da de er elastiske :(

Styggeste klesstilen jeg ser er tights og tunika - vær så snill stopp med det!!

Anonymous poster hash: 25e9c...322

Hva skal vi gjøre, vi som har hengehud på magen, delte magemuskler, men ellers er stramme og fine? Jeg får dessverre ingen dongeribukser over magen, gå i joggis på kontoret er uaktuelt, så her går det mye i tights og tunika/kjole. Og nei, jeg kan ikke bruke strømpebukse i stedet for i en landsdel der sommertemperatur sjeldent overstiger 10-12 grader. Det blir rett og slett for kaldt.

Carlings har noen supre jeans i superstrech. De er høye på livet (rekker over navlen min). Så det finnes bukser om du bare leter litt :) Men hvis man vil gå i tights, værsågod ;) Er ikke noe jeg har tenkt å ikle meg :P

Skrevet

Nei! Strømpebukse er OK, men ikke tights uten føtter. Hvorfor skal vi gå med skjørt hvis vi skal ha bukse under?

Skrevet

Jeg har enorme komplekser for bena mine, og sliter veldig om sommeren... Liker ikke å gå i hverken shorts eller skjørt...løsningen blir ofte skjørt med SORT tights under. Bruker aldri tights som bukse, og hvit tights går jeg aldri med, av åpenbare grunner... Hjemme kan jeg fint gå i tights og singlet, men ikke ute blandt folk...!!

Og det bryr meg midt i ryggen om tights er ut, jeg går i det jeg selv liker, og det har jeg alltid gjort. Det selges jo mye tights i butikkene, så det er mange som bruker det...

Anonymous poster hash: 8bb54...c42

Skrevet

Nei! Strømpebukse er OK, men ikke tights uten føtter. Hvorfor skal vi gå med skjørt hvis vi skal ha bukse under?

Ok, men da får folk bare mene at jeg er totalt utdatert, det driter jeg forresten glatt i. 

Jeg går ikke med ganske kort dongeriskjørt uten noe under, og nei, jeg bruker ikke strømpebukse under dongeriskjørtet. Jeg bruker ikke strømpebukse f.eks. i sandaler. 

Ergo: Jeg kommer til å bruke tightsene mine fortsatt, jeg.  :P

Skrevet

Jeg og! Heia tights under korte sommerkjoler eller tunikaer! Dritstilig, og det syns mannen og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...