Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hva synes dere om det? Jeg irriterer meg over det. Mannen sitter gjerne å trykker på ipad/tlf: vg, mail, fb osv. Mens vi spiser middag eller evt helge-frokost. Jeg føler jeg spiser alene, prøver å si at jeg gjerne vil ha en samtale med han osv. Ender som oftest med krangel og at han sier at jeg prøver å oppdra han. Det er ikke sånn jeg ønsker å ha det, og når barnet vårt blir større så ønsker jeg også at middag er familietid uten ipad osv. Anonymous poster hash: ad296...d09
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Ved matbordet er det familietid. Anonymous poster hash: 05273...e33
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Det hadde jeg ikke likt. Samboeren min var veldig mobilopptatt før, så jeg måtte faktisk si fra. Klikket av at han satt og så på den skjermen hele tiden, og følte meg svært lite interessant som selskap. Nå er det helt slutt på det, heldigvis. Anonymous poster hash: 10859...e46
oslofrk Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har inført en kurv vi sender rundt bordet før middag og som alle som er på besøk blir bedt om å legge mobilen i. Jeg begrunnet med at jeg gjerne vil se og snakke med de som er tilstede, samt at det er uhygenisk (både sosialt og renslighetswise). Nå er det ungdommene som minner meg på kurven om jeg glemmer det og jeg slipper diskusjon med mannen hver gang 😜
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Hverken telefon, ipad, pc eller tv er tillatt ved middagen her i huset.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Helt uaktuelt her! Ingen får lov til å fikle med duppedittene under måltidene. Skjønner deg kjempegodt - dette hadde jeg kjempa hardt mot for å få sosiale måltider.. Anonymous poster hash: fc4e1...205
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Uaktuelt her i huset. Samboer brukte alltid tv på når han spiste. Men ikke siden jeg traff han. Middag/måltider er familietid:-) Anonymous poster hash: ac9af...442
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Helt uaktuelt her. Når barna har gått fra bordet kan vi kose oss med hver vår papiravis i helgene. Anonymous poster hash: dee3c...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå