*Kengumamma* Skrevet 26. juni 2014 #26 Skrevet 26. juni 2014 Skal du prøve å plante de ryktene i media nå igjen, som du har gjort med regelmessige mellomrom i et par års tid? Fortsetter du så treffer du jo kanskje en gang. Men ikke fordi du er så voldsomt mye bedre informert enn resten av folket, mest fordi du er et åtseldyr.Du er tragisk. Jeg har ikke nevnt dette med et ord før. Men man får faktisk med seg noe når media skriver opp og ned i mente om dett! Anonymous poster hash: da94d...50c Nei, det gjør ikke media - men det gjør du.Da tror jeg ikke du benytter deg av media. Anonymous poster hash: da94d...50c Hehe, det sier nok mer om hvilke deler av "media" du følger. La meg gjette: Se og hør, D, C!, Her og nå, VGs Rompelys?Hvorfor så hissig sug lut? Har ikke trøgda kommet enda? Og media er media vet du. VG er ikke mindre media enn ditt elskede Vårt Land. Anonymous poster hash: da94d...50c Ikke er det særlig sannsynlig med mitt nick å være kjerneleser av Vårt Land, og ikke kan du lese, om du leser hissighet her, hvilket stemmer godt med at du forholder deg nært til de delene av media som er skrevet for folk bare såvidt over analfabetisme. Og nei, trygd veit jeg ikke noe om, men mine drøye 60000 i feriepenger er jo her, så jeg sulter ikke, takk for omtanken. Så så, luten! Popkorn? Jag bjudar!
sug lut Skrevet 26. juni 2014 #27 Skrevet 26. juni 2014 Skal du prøve å plante de ryktene i media nå igjen, som du har gjort med regelmessige mellomrom i et par års tid? Fortsetter du så treffer du jo kanskje en gang. Men ikke fordi du er så voldsomt mye bedre informert enn resten av folket, mest fordi du er et åtseldyr.Du er tragisk. Jeg har ikke nevnt dette med et ord før. Men man får faktisk med seg noe når media skriver opp og ned i mente om dett! Anonymous poster hash: da94d...50c Nei, det gjør ikke media - men det gjør du.Da tror jeg ikke du benytter deg av media. Anonymous poster hash: da94d...50c Hehe, det sier nok mer om hvilke deler av "media" du følger. La meg gjette: Se og hør, D, C!, Her og nå, VGs Rompelys? Hvorfor så hissig sug lut? Har ikke trøgda kommet enda? Og media er media vet du. VG er ikke mindre media enn ditt elskede Vårt Land. Anonymous poster hash: da94d...50c Ikke er det særlig sannsynlig med mitt nick å være kjerneleser av Vårt Land, og ikke kan du lese, om du leser hissighet her, hvilket stemmer godt med at du forholder deg nært til de delene av media som er skrevet for folk bare såvidt over analfabetisme. Og nei, trygd veit jeg ikke noe om, men mine drøye 60000 i feriepenger er jo her, så jeg sulter ikke, takk for omtanken. Vet du hva, av og til er det lov og holde kjeft Anonymous poster hash: ab9c5...c36 Ja, men det er i dette tilfellet ikke særlig nyttig. Hva var det som stakk deg så?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #28 Skrevet 26. juni 2014 Mensen Luten? Er så mye mer gøy når du er spydig OG saklig. Anonymous poster hash: 9d4b9...236
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #29 Skrevet 26. juni 2014 Beklager at jeg kommer med noe helt på siden av tema her. Helt utenfor, faktisk. Men er det noen som er hormonelle og sure når de har mensen? Jeg har aldri skjønt spørsmålet om folk har mensen når de er sure... For min del slipper all surheten når jeg får mensen Har forresten ikke lest noe om skilsmisse jeg heller. Men jeg leser kun seriøse aviser så det kan være noe jeg ikke har fått med meg Anonymous poster hash: b5670...39d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #31 Skrevet 26. juni 2014 Beklager at jeg kommer med noe helt på siden av tema her. Helt utenfor, faktisk. Men er det noen som er hormonelle og sure når de har mensen? Jeg har aldri skjønt spørsmålet om folk har mensen når de er sure... For min del slipper all surheten når jeg får mensen Har forresten ikke lest noe om skilsmisse jeg heller. Men jeg leser kun seriøse aviser så det kan være noe jeg ikke har fått med meg Anonymous poster hash: b5670...39d Godt poeng. Jeg er også hormonelle før mensen. Prøver derfor på nytt. Sinna Luten? Det er så mye mer gøy når du er spydig OG saklig. Anonymous poster hash: 9d4b9...236
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #32 Skrevet 26. juni 2014 Synes Sug Lut er fin, jeg. Selvfølgelig synes du det, like barn leker best Anonymous poster hash: ab9c5...c36
Fullrulle86 Skrevet 26. juni 2014 #33 Skrevet 26. juni 2014 Til dere som ikke skjønner, i høst var det en del tråder her om at MM og H skulle skilles. Personen som laget disse trådene hevdet at det sto i ulik sladder presse men at kongehuset hadde fått aaaaalle disse ryktene slettet fra nettet og fått folk til å holde kjeft. Videre hevdet trådstarter at kongehuset ville komme ut med denne nyheten selv på nyåret, altså for seks mnd. siden. Mye fri fantasi og konspirasjonsteorier med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #34 Skrevet 26. juni 2014 Skjønner ingenting av denne tråden jeg. Hvem skal skilles, og hvor står det? Og hvorfor er sug lut så sinna? Anonymous poster hash: 6fd3f...613 Sug lut er eit pseudonym, det er dronning Sonja som skjuler seg bak. Heeeey! Vi outer ikke brukere her, vel? Skal rapportere deg, jeg! Anonymous poster hash: 9f2e7...e42
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #35 Skrevet 26. juni 2014 Du kan kanskje tenke på at selv kongehuset er mennesker. Anonymous poster hash: 20ec2...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå