frk Nilsen Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 ....var det jeg ropte ut høyt da jeg gikk ut av T-banen i sted.... http://instagram.com/p/ptgbxyELZL/?modal=true
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Kva i all verden? Minner mistenkelig om vinter Bittesmå hagl. Kom nesten for sent til bhg pga banen brukte 30min på en strekning den vanligvis bruker 5min på. Skikkelig kaos i Oslo i dag Endret 26. juni 2014 av frk Nilsen
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2014 ....og jeg som trodde jeg hadde lagt Trønderlag bak meg
sug lut Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Jøss! Vi fikk bare torden og brakregn (det varer ennå), jeg rakk bare å bli gretten fordi jeg skifta til shorts og singlet etter jobb, spiste, tok en liten halvtime på øret siden jeg ikke sov i natt og skulle så gå kosemosekveldstur i finsola - og våkna iskald i en mørk og våt verden. Men hagl var det i alle fall ikke, da hadde jeg mista trua...
frk Nilsen Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2014 Jobber på din side av byen, der var det ikke regn engang når jeg gikk fra jobben, derfor et gedigent KA FAEN når jeg gikk ut av banen. Her ser det ut som det letter litt, ingen tordenskrall og lite regn.
Iiiiik Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Oj! Her har det ikke kommet noe hagl i det hele tatt, men bøtter med regn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå