Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hvorfor er det slik at noen har en menslignende blødning under graviditet? Jeg har hatt det selv, "mensen" kom som vanlig, kanskje en dag tidligere enn ventet. Så jeg fant ikke ut at jeg var gravid før flere uker senere. Noen som vet hvorfor det skjer? :-) Anonymous poster hash: fa345...d02
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 jeg vet desverre ikke, men lurer på det samme.. har du hatt flere svangerskap? har det i såfall vært slik i alle? lurer nemlig på om jeg selv kan være gravid til tross for blødning, men var ikke slik i sist svangerskap.. håper du får svar Anonymous poster hash: 4e21e...2a2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Jeg hadde vanlig mensen i de tre første mnd med nr 2 ,fant ut at jeg var gravid når jeg var 3 mnd på vei,da begynte jeg å kaste opp....legen mente at jeg først hadde at en spontant abort...at jeg egentlig bar på tvillinger. Anonymous poster hash: bf452...2ba
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 jeg vet desverre ikke, men lurer på det samme.. har du hatt flere svangerskap? har det i såfall vært slik i alle? lurer nemlig på om jeg selv kan være gravid til tross for blødning, men var ikke slik i sist svangerskap.. håper du får svar Anonymous poster hash: 4e21e...2a2 Har hatt to svangerskap, der det første var uten blødninger. Anonymous poster hash: ad88b...687
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 dytter denne opp igjen Anonymous poster hash: ad88b...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå