Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Kjæresten min har bursdag om en stund, og i den sammenhengen driver jeg jo og pønsker på en gave.....men blir ikke helt enig med meg selv. Jeg skal gi ham noe som ærer hans avdøde mor, og ønsker å bruke teksten som lyder noe sånt som dette: (det blir på et annet språk) "Alt jeg er, og håper å bli, takker/skylder jeg min englemor/ mor i himmelen" Men: Hva skal jeg bruke teksten på? Jeg har vært innom tanker som halskjede/dogtag, nøkkelring........ Tusen takk for hjelp Anonymous poster hash: 5b76b...934
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 jaktkniv? Zippo lighter? Anonymous poster hash: d84c7...e60
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 kortholder hvis han bruker det? Anonymous poster hash: d84c7...e60
Pom-mom Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 gubben min fikk en zippo av meg. han røyker (noe jeg ikke liker) men han mista sin gamle zippo som han hadde hatt i flere år utenfor min gamle leilghet så da kjøpte jeg en ny & fikk den gravert med en søt tekst. jeg kjøpte denna https://www.etsy.com/no-en/listing/191434224/2-custom-high-polish-zippo-lighter-free?ref=shop_home_active_20 rask levering & de graverer for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå