Gå til innhold

Må bare lufte ut et sted at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg er så forelsket! På tredje året som alenemor med tre barn etter et ekteskap med en psykopat og et fælt brudd, har jeg altså forelsket meg.

Hadde ALDRI trodd det selv og sagt høyt i øst og vest at jeg ALDRI skal ha noen mann igjen (og ment det). Men vet det ikke kan bli noe for han er for ung og jeg og barna så mye bagasje jeg ikke unner noen.

Veksler mellom god og varm forelskelse som nesten gjør vondt til å bli litt trist av at det ikke kan bli noe. Men prøver å å holde litt på det for har ikke vært forelsket siden jeg var atten (nå 30+) og gjør godt, men heldigvis klarer jeg og holde det på et lavt nivå.

Ingen vet det og ingen må få vite det, men måtte bare lufte det.

Takk til deg som leste og jeg kunne åpne hjertet mitt for!

Anonymous poster hash: a4f05...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er sikkert godt og vondt på samme tid. Trist å høre at dere ikke har hatt det bra. Du finner nok den rette en gang skal du se, om det ikke blir sånn denne gangen 😊 klem til deg!

Anonymous poster hash: 399ee...2be

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Men, alderen er ingen hindring! Og gi mannen valget selv, ikke ta fra ham muligheten til å elske deg bare fordi DU mener han fortjener mer enn det du har!

Man lever bare en gang! Bedre å ha elsket og mistet, enn å aldri ha elsket i det hele tatt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...