Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Gravid i uke 29. Blir både misunnelig og litt engstelig når jeg hører om de som har "fest i magen" Min lille sparker jo men veldig forsiktig og bare morgen og kveld. Jordmor spør alltid hvordan er bevegelsene og jeg sier alltid, jo da merker det jo men det er minimalt. Flere som har det slik? Er det ikke det ene å bekymre seg for så er det det andre. Anonymous poster hash: 44889...bc4
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Hadde det med første, men hun lå i seteleie. Har tatt det igjen greit når hun kom ut ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Min første dette her. Hun ligger i seteleie om dagen. Merker man mindre da? Anonymous poster hash: 44889...bc4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Har du morkake på fremsiden kanskje? Har det vært slik hele tiden? Anonymous poster hash: 04dd1...011
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Har du morkake på fremsiden kanskje? Har det vært slik hele tiden? Anonymous poster hash: 04dd1...011 Ja på begge. :-) Anonymous poster hash: 44889...bc4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har det slik, morkaken foran. Hadde det sånn med førstemann også og hun var like rolig når hun kom ut. Håper på en repitisjon 😃 Anonymous poster hash: 8e2bb...d44
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Slik var min gutt også. Måtte på flere ekstra kontroller på slutten pga lite liv. Han var bare en rolig gutt. Det er han enda Anonymous poster hash: 4fa5b...0e4
Ennai Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Sønnen min var veldig rolig i magen under hele svangerskapet. Morkaken mot ryggen;) er nå gravid i uke 39, og denne babyen har og vært veldig rolig i magen:) litt mer aktivitet fra uke 20-32 enn hva det er nå, men det er naturlig;) morkaken ligger halvveis på høyre side i magen/mot ryggen:) Noen barn er bare mer bedagelige enn andre. Evt få ordnet med en ultralyd slik at du kan se det står bra til med den lille;) Lykke til:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Forrige gang jeg var gravid var det mye spark, denne gang veldig lite. Kunne gjerne gå en dag uten at jeg kjente noe omtrent annenhver dag. Jordmor stresset litt med at man skal kjenne liv hver dag, men vi ble enige etterhvert om at denne er bare sånn. Nå er barnet født frisk og fin og hun er av det rolige slaget, sover godt og lenge.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Min første dette her. Hun ligger i seteleie om dagen. Merker man mindre da? Anonymous poster hash: 44889...bc4 Min lå med ryggen ut mot magen min, og bena inn mot ryggen. Kjente knapt noe. Skjønte ikke hva alle snakket om før svangerskap nr to ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå