Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg og min mor skal til riga nå snart, og fikk idag høre at de som har vært der nede, og reist med riga, måtte betale for å komme ut fra riga igjen?"? gjaldt kun med ryanair. Det er jo svindel?!? Anonymous poster hash: 91773...28a
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Reist med riga? Hva er det? Jeg har vært i en by som heter Riga, hovedstaden i Latvia, flere ganger. Har selvsagt alltid måttet betale billett for å dra dit (og hjem igjen) da, men det må jeg egentlig uansett hvor jeg reiser så lenge jeg bruker fly. Ser ikke akkurat på det som svindel, de fleste vet jo de må betale for billettene sine, og de fleste kjøper jo gjerne billett på forhånd.
nimmelim Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 jeg tror kanskje du mente til riga? og ikke med riga. Her er en link over hva det du mener er : http://www.riga-airport.com/en/main/passengers/useful-information/aviation-security-requirements/security-charge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå