Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Vil jeg få ned i vekt ved å bytte ut brødskivene med smoothie til lunsj? Dvs to brødskiver mot en smoothie laget av spinat, ingefær, lime, gresk yoghurt og jordbær? Evt andre frukter... Anonymous poster hash: db552...1b9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 *gå, ikke få HI Anonymous poster hash: db552...1b9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Mye bedre med en smoothie ifht næringsstoffer. Prøv deg frem ifht forskjellige ting du kan ha oppi. Rå gulrøtter, brokkoli, appelsin. Finnes jo så mye sunt og godt! Brødskiver er jo bare deig.... Anonymous poster hash: 23a03...b81
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Om du går ned i vekt kommer an på hva du spiser resten av dagen? Selv om en smoothie er sunnere, så sparer du ikke mange kaloriene på å bytte ut 2 brødskiver med en smoothie. Anonymous poster hash: 6c529...0a6
Mamma&skatt Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 vektnedgang kan ikke styres av enkelte matvarer, det er antallet kalorier som styrer uansett. du er nødt til å forbrenne mer enn du inntar for å gå ned. jeg foreslår du begynner å lese bakpå pakningene du kjøper, veier maten din og fører matdagbok. slik kan du styre nøyaktig hvor mye du inntar i løpet av en dag. Du er ikke nødt til å trene for å få resultater, men trening gjør at du går ned fortere og at kroppen strammes opp. Det aller aller viktigste for meg i forhold til min vektnedgang er å ikke se på det som en diett, men at du spiser normal sunn mat, men mindre porsjoner. du trenger ikke kutte ut noe(med mindre du spiser godteri og drikker brus til hvert måltid da) men redusere på mengden. eks. du kan fint spise litt sjokolade hver dag, men kanskje 1-2 ruter i stede for en hel plate osv. du vil nok bli sulten i starten, du vil nok ha lyst til å gi opp, men gi det 14 dager, og du vil være vant med det. og etter et par måneder går du på autopilot, og du vet hvor mye ting inneholder, du vet hvor mye du kan spise av diverse matvarer osv, og da raser du ned i vekt uten å ofre det så mye som en tanke Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Takk for informativt svar! Hi Anonymous poster hash: db552...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå