Gå til innhold

Bikini med høyt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man finner dette? Har et lite "heng" etter to ks, men denne sommeren har jeg bestemt meg for at jeg skal se smashing ut uansett! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen flere som vet om butikker?

Skrevet

Jeg kjøpte på next to nothing

Anonymous poster hash: a4199...412

Skrevet

Det hørtes ut som det motsatte av hva jeg er på jakt etter for å si det sånn :-P

Skal sjekke det ut. Takk for tips :-)

Skrevet

Det hørtes ut som det motsatte av hva jeg er på jakt etter for å si det sånn :-P

Skal sjekke det ut. Takk for tips :-)

Hehe. Det er litt dyrt der. Men jeg kjøper heller en dyr bikini som sitter pent og så har jeg den i flere år. Måtte kjøpe ny i år pga siste graviditet. De har uttallige overdeler og underdeler i hver kolleksjon så man finner noe som passer og sitter pent. Og hvis man vasker de på håndvask med milo og vaskepose så varer de lenge.

Skrevet

Triumph har flere med høyt liv, de har f.eks. en kjempefin butikk på Kolbotn Torg.

Anonymous poster hash: d507f...2ce
Skrevet

Trur det er in med høyt liv jeg. Sett flere i de vanlige kjedebutikkene,feks lindex og kappahl.

Skrevet

Lindex

Anonymous poster hash: 53cec...5b1

Gjest 4+engel
Skrevet

Jeg har kjøpt på Lindex. På den jeg kjøpte kan du faktisk dra livet opp under bh'n så ser det ut som hel badrdrakt, eller brette/rulle ned til den blir passe høy ;-)

Skrevet

Trur det er in med høyt liv jeg. Sett flere i de vanlige kjedebutikkene,feks lindex og kappahl.

Er det in!!? Oh, no. Da må jeg finne noe annet :P haha.

Da skal jeg sjekke der :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på Lindex. På den jeg kjøpte kan du faktisk dra livet opp under bh'n så ser det ut som hel badrdrakt, eller brette/rulle ned til den blir passe høy ;-)

Såpass ja. Blir bikini-shoppingrunde i morgen ;)

Skrevet
Skrevet

Jeg bruker KUN panashe. De er svindyre, men helt fantastiske. Jeg anbefaler deg det merke på det varmeste:)

Freya er også bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...